NL100 på Laddies
Villain har spillet noget 40/8/1 over ca 100 hænder
Hero har spillet 17/14/6 ligeledes over ca 100 hænder. Jeg har ikke spillet imod VILLAIN før.
- veggie sitting in seat 1 with $146.30 <---- VILLAIN
- Nautilous sitting in seat 2 with $89.09
- Niall_D sitting in seat 4 with $204.84 <---- HERO
- terrysurin sitting in seat 5 with $98.00
- CINCIN sitting in seat 6 with $86.84 [Dealer]
veggie posted the small blind - $0.50
Nautilous posted the big blind - $1.00
** Dealing card to Niall_D: Q♣, Q♥
Niall_D raised - $4.00
terrysurin called - $4.00
CINCIN folded
veggie called - $4.00
Nautilous called - $4.00
** Dealing the flop: 6♠, 8♥, J♦ (pot 17)
veggie checked
Nautilous checked
Niall_D bet - $13.00
terrysurin folded
veggie raised - $39.06
Nautilous folded
Niall_D ???
Jeg har først for nylig indkøbt PAHUD (og har ikke brugt PT aktivt), og har således ikke tidligere haft VILLAINS stats til rådighed.
Mit standard spil vil her være at calle, for at drysse på turn hvis han skyder igen. Men med den viden vi har om VILLAIN qua hans stats, ser vi så ikke AA, KK eller JJ ca hver gang her?
NL100 QQ action på flop
Jeg vil mene du skal have et read for at sætte ham på AA eller KK... Har du før set ham flad-calle pf med disse hænder?
Jeg tror nærmere han har 2 par her...
I er rimelig dybe, så jeg tror også jeg ville calle flop og check/folde turn, taget hans agg. factor i betragtning.
Men det er da utrolig ulækkert så mange betalere du får dig!
Er det ikke spew at calle for at folde turn til et bet? Det er da sick sjældent villain ikke skyder turn igen og dermed forærer vi ham jo bare penge på floppet.
Så tør som hans agg faktor er og grundet at det er multiway han finder et reraise frem, tror jeg alt for ofte vi er bagud til at det kan være profitabelt at fortsætte.
Jeg folder.
@Koller
Det var også min første tanke... Det er sikkert spew. Men jeg er også en mega tyr, der ikke tror på folk :)
jeg tænkte bare at vi ikke får nok info på floppet. Hva gør han med AJ? Fladcaller hver gang?! Når hans agg. factor er 1, mener jeg godt vi kan tage et kort af en gang i mellem...
EDIT: Måske ikke, da vi er OOP :|
Hul i hovedt at calle flop for at folde turn til bet, fold eller skub, jeg folder grundet villains agg
Jeg mener aldrig det kan komme på tale at reraise/skubbe imod en spiller med VILLAINS stats - ser ikke han kalder et skub med nogle hænder jeg slår.
Niall_D called - $39.06
Jeg synes ikke det er helt skævt at kalde. Mange NL100 spillere har en tendens til at sætte tempoet ned, når de møder modstand. Jeg mener min hånd har en vis showdown værdi, og vil gerne billigt til showdown herfra. Hvis VILLAIN checker turn checker jeg bag for evt. at skyde på river hvis han checker igen.
** Dealing the turn: K♦ (pot ca 94)
veggie went all-in - $103.74
Niall_D folded
veggie shows: J♥, J♣
veggie wins $195.86 from the main pot
Mener stadigvæk ikke at vi skal calle floppet når han med den agg faktor reraiser en multiwaypot...
Hvis vi skal calle skal det være for at komme ind på en blank turn og det skal vi ikke mod en sådan spiller her.
Goatie
Ja jeg tror sådan en spiller er passiv med toppar uanset kicker.
Og som niall siger, så duer et flop skub ikke her. Mod sådan en spiller kan det aldrig blive for value vi skubber.