NL100$ NL Betfred:
Dealing down cards
Dealt to HERO[Qh Qc]
HERO posts the small blind of $0.50
gachisteach posts the big blind of $1
Szagel posts the dead big blind of $1
dezerterss calls $1.
sol1t raises to $5.50.
Szagel folds.
HARRYYYYYYYYY folds.
soytirodog folds.
stelow folds.
HERO raises to $19.
gachisteach folds.
dezerterss folds.
sol1t raises to $135.15, and is all-in.
Calls vi her hvergang ? Er lidt i tvilv om det er ev+ ?
Stats på Villain (332 hands)
Vp$IP 11.14
PRF 6.93
AF 2.67
3bet 3.88
Vil lige sige jeg ikke havde så meget info før mit call,da jeg var ny på bordet, men havde indtrykket af han var reg på NL 100. Jeg er selv lige startet på NL100. Så gik udfra hans AI ikke var AA da jeg synes det lugtede mere af 1010,JJ,QQ eller AK men jeg tog jo fejl. Men det er måske ikke normalt med 4 Bets på NL100 med AA er det mere AI ?
Men hvad siger PN calls vi AI med QQ everytime i dette spot?
NL100 QQ Call AI PRF?
QQ syntes jeg altid er tricky, men mod en 11/6.93 spiller, bliver det et fold hver gang.
han kan godt have AK men oftest KK/AA.
Nu havde han jo ikke de stats da hånden fandt sted.....men jo, til en spiller som ham folder jeg også til hans 4-bet all in.
Og i situationen, hvor hero er readless, folder jeg også.
Og generelt tror jeg din analyse om hvilke hænder der laver det her move er forkert. Man skal da i hvertfald være godt retardo for at overbette 1010 all in på den facon.......jeg tror meget på, at det er 'yes -jeg-har nuts-lad-os-komme-til-midten'-tankegangen der får folk til det.
Ja tror jeg skal have øvet på at folde disse spots, de er jo ret dyre ; /
@3imo hvis du flatter og boardet kommer lad os sige 2710 rainbow kommer du så væk ? Hvis villain cbets alle streets 2/3? Check Raiser du ham på flop så og folder til RR? Eller hvad er din plan?
Hvis du 3 better er det for at calle et all in. Du laver jo QQ om til et bluff - brug dog en anden hånd til det.
Planlæg hånden før du acter.
Med de stats villain har caller jeg preflop og spiller postflop poker.
Jeg synes 3-bet pre er fint mod sådan en type......han er godt nok tør, men du er stadig foran hans åbningsrange. I og med, at han er så tør, så er hans 4-bet range jo også supersnæver (probably), så det er umiddelbart ret nemt at spille ham = hvis han 4-better så har han dig nok slået. Yderligere flatter han nok dit 3-bet med (99)1010-JJ, som du så potentielt kan høste rigtig fint på hvis floppet er lavt.
Hvis han rykker all in med det samme caller jeg.Så har han tit AK og der er vi godt inde.