Villain er 20/15/2, helt std. TAG. (200plus hands) Han har lige sat sig ved bordet.
Seat 1: VILLAIN ($95.15)
Seat 2: xxx ($109.25)
Seat 3: xxx ($202.65)
Seat 4: xxx ($221.10)
Seat 5: xxx ($102.40)
Seat 6: HERO ($167.15)
xxx posts the small blind of $0.50
xxx posts the big blind of $1
The button is in seat #3
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO Q♠ Q♥
HERO raises to $4
VILLAIN raises to $12
xxx folds
xxx folds
xxx folds
xxx folds
HERO calls $8
*** FLOP *** 9♥ 6♣ T♣
POT ~ 25
HERO bets $20
VILLAIN raises to $63
HERO?
Felter vi QQ her, eller har vi et easy muck?
Synes det er tit jeg løber ind i problerer med QQ i re-raised.
NL100 - QQ Felter vi eller mucker?
Hvilke hænder slår du her?
Med de stats ville jeg nok sætte Villain på,
AA
KK
AKs
JJ
TT
99 (?)
KQs (?)
KJs (?)
QJs (?)
Medmindre han er ude i noget sjov. Du slår JJ, og har et tæt på coinflip mod et par af dem. Selvom det er svært, tror jeg at jeg smider her, og finder et bedre sted at tage hans $.
Det tog mig et par gange at lære de dyre lessons med QQ på NL100, men sådan helt generelt, så reraiser folk ikke særlig light på det level. Selvom det kan virke stramt, synes jeg din linje toppet med et flop fold er helt og aldeles standard.
Jeg foretraekker at c/c floppet og folder til endnu et udstik. En abc villain smider sjaelden flere penge efter JJ eller AK saa du kan roligt regne med at du er bagud hvis du bliver reraiset.
Dit flop udspil lugter rigtig meget af svaghed - hverken du eller nogen anden ville nogensinde spille AA paa den maade idet du risikerer du ikke faar noget c-bet fra villain. Det ved en dygtig villain godt.
Jeg c/c også flop her. Stikker han rest eller hårdt udstik på turn er vi færdige med potten.
Du folder nemt. Vend den om og spørg hvad en std. tag rr med, som du slår udover JJ?
Samtidig med hans RR flop.
Jeg c/c flop som andre.
Jeg leader aldrig floppet, medmindre det er med intentioner om at få skillingerne til midten. Som spillet har du dog et fold.