Party NL100.
Villain er 60/10/1 donk. Har ikke haft nogle pots sammen, min anden orbit ved bordet.
Valuebetter vi her? C/C? C/F?
BB ($138.35)
Hero ($100)
MP ($240.85)
CO ($102.40)
Button ($175.37)
SB ($106.98)
Preflop:/ Hero is UTG with Q♥, Q♦. SB posts a blind of $0.50.
Hero raises to $4/, 2 folds//, Button calls $4, 2 folds//,
Flop:/ ($9) 3♥, 7♦, 8♣ (2 players)/
Hero bets $8, Button calls $8.
Turn:/ ($25) 9♥ (2 players)/
Hero bets $19/, Button calls $19.
River:/ ($63) T♠ (2 players)/
Hero?
NL100: QQ - grim river
Hvis han er donket skyder jeg et latterligt bitte block bet af, 10-20$.
Mod en regular.......Jeg tror jeg er ude i et C/F, alt efter hvad han better self.
Mickey
umiddelbart ikke meget du slår... kun en overspillet 8er
Et sæt må man antage han ville beskytte senest på turn, og det samme med to par
Så det logiske er at sætte ham på et draw der rammer.
Hvad siger folk til at bette 25 og folde til et raise??
Eller skal den checkes og håbe på en billig river/alternativt foldes
Jeg tror jeg check folder her. Selvom han er en donk, betaler han ikke på det board unden at have dig slået.
Desværre er der ikke meget du slår, medmindre han har spillet A/K-8, A/K-7 sådan her. Problemet er, at hvis han sidder på en openended, så har han 2 par, eller også har han ramt sin straignt.
JJ er selvf. åbenlys, men hans range er ufattelig bred, så den tror jeg ikke du ser så tit.
Men, 60/10/1 er helt vildt. Hans range er ufattelig bred.
Hvis vi better 10 tror jeg ikke vi får et raise medmindre vi er slået, det er ihvertfald min erfaring mod de donks her.
Mickey
Han bluffer os stort set aldrig - enig. Men sådan en spiller, vil altid være skide bange for vi sidder med den J, så imo kan vi lige så godt spare de 10.
Når det er sagt, syntes jeg det er et udemærket play mod den type modstander.
Enig i at vi altid er slået hvis han raiser vores block.
Til gengæld har jeg svært ved at se ham calle et block med hænder vi slår.
Dermed bliver vores block udelukkende for at undgå at c/f til de svage muligheder af villains holdings.
Men hvis villain ikke better hænder vi slår, hvis checket til, er det vel spew, såfremt vi c/f alle bets.
Dermed - er c/c alle bets op til samme størrelse som vi ville blocke med ikke mere profitabelt, idet vi sjælden en gang imellem fanger villain ud i noget skæg?