Hey. Kan ikke lige finde ud af HH da jeg lige er startet på sitet.
Så det bliver lige fra huskeren.
Eff. stacks er 135 ca.
Jeg har intet på villain. Det er MannerBoy på B2B netværket hvis det hjælper.
Til hånden:
UTG limper, hero siger 4.5 i CO, og villain siger 15 i sb.
Flop kommer T J K rainbow.
Villain stikker 27 ud. Action on hero?
/Phyx
NL100 - QQ i RR.
bump
Jeg folder bare.
Vi får meget sjældent action hvis vi rent faktisk rammer straighten, og vi er ofte bagud her.
Enig i at hvis vi caller får vi sjældent meget ud af den hvis vi rammer.
Hvad så hvis vi pusher? Er det ultra dårligt move.
Eller skal den bare foldes? Godt være den bare er helt standard, men jeg var lidt i tvivl.
Problemet er:
A) Vi spiller for 135bbs
B) Han folder ikke TT, JJ, KK, AK, AA
Dem tror jeg bare han har for tit til at du kan shove profitabelt her. Hvis der var mere dynamik så måske, men mod en ukendt får han den denne gang.
Hvorfor kan han ikke folde AK, AA i dette spot? jeg repper vel ikke kun en nøgen Q. Jeg er også ukendt for ham.
Godt være det er mig der tænker for meget frem og tilbage og bare skal smide. Er lige startet med ordentlig BRM, og hoppet et par levels ned i forhold til hvor jeg plejer at spille. (Dog med dårlig BRM).
AK er TPTK med nutdraw, og bliver sjældent foldet i dette spot, hvor et skub fra dig, kan være hænder som KQ, QJ altså flere kombi hænder, han har domineret.
Takker for info. Efter at have spillet mere mod ham har jeg så fundet ud af, at et skub ville være det rigtige, men i det givne tilfælde hvor jeg intet kendte til ham skal den foldes.
/Phyx
Hvis villain er en god spiller, og der ikke er nogen videre dynamik, så mucker han da AK og AA for 100bb her.
Det sagt, så mucker jeg også bare floppet.
Mickey
@mickey
Ja men hvad er du selv siger om en unknown nl100 villain :-)
Vi er jo netop nød til at kunne få villain af de hænder for at skubbe her.
@ mickey
Måske.. men vi er på NL100 mod en ukendt villain. Det kan ikke betale sig at forsøge at skyde folk af overpairs under normale omstændigheder imo.
Tror næppe at en std. nl100 villain folder KQ heller i dette spot - ville jeg i hvert fald ikke gøre.