NL100 QQ linietjek

#1| 0

Hero: $98
CO: 33
Knappen: $117

Jeg har kun siddet ved bordet i 1 orbit så hvad er linien her mod en standard villian?

Hero raiser $4 med QQ fra UTG, CO og knappen caller, blinds folder.

Flop: T, 9 4, pot = $13,5

Hero better $11, CO folder og knappen caller.

Turn 2, pot = $35,5

Hero checks, knappen better $14, hero caller.

River 5, pot = $63,5

Hero checks, knappen better $28, hero caller.

09-09-2006 04:59 #2| 0

Jeg better oftest turnet her. Som spillet på turn better jeg river og folder til et raise.

09-09-2006 11:55 #3| 0

Tror jeg vælger at checkraise ham på turn, fordi dette sagtens kunne være et steal fra hans side af. Kan godt lide du contbetter og checker så turn. Har han air folder han vel til et checkraise, men kunne da godt tænkes at han ville calle med toppair såsom AT f.eks. Dette gør vel også at du kan bette ud på river, hvilket giver ham den svære beslutning i stedet for? dig. Vælger han at 3bette turn er du nok slået og du kan folde der i stedet for at vente til river...

Eller er det helt hen i vejret?

09-09-2006 13:07 #4| 0

Jeg skyder 25 på turn, da han ikke skal have et gratis kort med det bord...herefter byder jeg for value på river, med mindre jeg mener, at jeg kan sætte villian på et busted draw, hvorfor jeg selvfølgelig checker for at inducere et bluff.

Sådan som hånden spilles, så tror jeg at du er bag ud på river i de fleste tilfælde, og jeg tror bare at du kan kalde, da du nok skal vinde mere 1 gang ud af fire, hvilket er hvad der skal til for at det er EV+

\Kasper

10-09-2006 17:38 #5| 0

Skyd turn, kan ikke se hvad du frygter på det ufarlige flop? Tror du ser oftest A10, K10, Q10, J10 og JQ... Så jeg leader turn noget der ligner 22-25.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar