Har ikke så meget på villain... Har lige sat mig ved bordet. Over 8 hænder er han 38/38/0.5 med 0% foldet til cbet på flop (ud af 1 hånd).
Hvad siger i til linjen?
---
No-Limit Hold'em, $1.00 BB (5 handed) - Poker Hand Converter from PokerConverter.com
saw flop
SB ($100.50)
BB ($110.75)
Hero (UTG) ($100)
MP ($121.30)
Button ($61.80)
Preflop: Hero is UTG with Q♥, Q♦
[color=#CC3333]Hero bets $3, [color=#CC3333]MP raises $7, [color=#666666]3 folds, [color=#CC3333]Hero raises $18, MP calls $14
Flop: ($43.50) 5♣, J♣, J♦ [color=#009B00](2 players)
[color=#CC3333]Hero bets $21.75, MP calls $21.75
Turn: ($87) 3♠ [color=#009B00](2 players)
[color=#CC3333]Hero bets $57.25 (All-In), MP calls $57.25
River: ($201.50) 6♥ [color=#009B00](2 players, 1 all-in)
Total pot: $201.50
NL100: QQ linjecheck
Jeg tager samme linie anyday mod unknown.
Jeg forstår ikke analysen - er du i tvivl om, hvorvidt vi skal til midten, om vi er størst eller om du skal give et frikort for at mix it up?
I situationen dukkede villain op med AA - og så blev jeg egentlig bare i tvivl, om det var for aggressivt spillet på turn. Hvor mange hænder vil han egentlig calle os med her, som ikke har os slået? Jeg forestillede mig, hans calling range i spottet forudsat preflop action var noget i stil med TT+, A♣K♣, A♣Q♣, AJs og måske enkelte andre AK. Af den range regnede jeg dog ikke umiddelbart AA eller KK så sandsynlige, da han ikke shipper all in preflop.
Lyder det rimeligt?
Hvis man checker og han better, bliver man jo næsten nødt til at calle... Og så kan man vel ligeså godt få det ind så evt. flush draws ikke får et frikort.
Men måske er det bedre at holde potten mindre og undlade at 4-bette preflop i denne situation OOP? Hvad ville i gøre, hvis han går all-in på ens 4-bet? Den er i hvert fald svær at folde...
I situationen har jeg i øvrigt lidt svært ved at vurdere, hvorfor han (næsten) kun 3-bet click-raiser preflop, men efterfølgende kan jeg jo selvfølgelig godt se, at det er fordi, han ikke vil risikere at jeg folder mod hans monster.
Anyway - det er bare en rimelig standard situation, som jeg blev i tvivl om, og så ville jeg høre, hvordan andre ville spille den...
Synes egentlig at du spiller den ok. som du selv siger vil du kun få et call af en bedre hånd på turn. måske trips eller overpar. Hvis du better mindre comitter du dig, så dit skub er ok.
svær hånd at komme fra uden stort tab