Fra et live homegame.
Vil gerne have nogle tanker omkring hvad vores plan er her. Ikke blot "call flop, evaluer turn" kommentarer. Hvis i mener det er løsningen, så skriv gerne hvad der skal evalueres på turn. Hvad gør i på en A turn? På en blank turn? Hvis modstanderen leader? Hvis han checker?
Modstanderen spiller godt og ret løst og han kan sagtens være ude i ballade - jeg tvivler dog på at det her er boardet han gør det på. Jeg tror hans "bluffs" i langt højere grad indeholder semibluffs.
Villain sidder med 425, Hero dækker.
Villain har straddled til 2, Hero på knappen gør det til 8 med Q♠Q♣, SB og BB folder, Villain kalder.
Flop:
6♥T♥J♥. Pot: 18
Check, Hero better 14, Villain gør det til 40.
Som sagt: hvad er planen her? Det er jo ret standard at flatte, men hvad gør vi på turn (og river)?
NL100: QQ på monotone board 425bbs dyb
31-12-2009 10:16
#1|
0
31-12-2009 12:59
#3|
0
I et crazy ass homegame tager jeg gerne turn af i position for at kunne reevaluere turn... Det burde være ok "nemt" at gennemskue villain på turn, da han skal have overordentlig store løg for at fortsætte med blufferiet på turn OOP.
Hvad vi gør på turn og river er mega feel/read baseret, da det er hele ideen med at calle og reevaluere. Især live, hvor man har mange andre muligheder for at opsnappe reads.
Hvis han better noget ½-1 pot på blank turn, så drysser jeg bare. checker han checker jeg bag, og caller/v-better blank river. Når du caller flop kan du ydermere selv sagtens reppe farven, hvis der kommer en hjerter, og det er her du skal ind og udnytte din position.
MVH Skod
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!