Det eneste jeg har på villian, er at han har sin stack fra KK vs AQ på et Q high board.
J.West is at seat 0 with $144.80.
ScoMike is at seat 1 with $100.
Ek1983 is at seat 2 with $104.10.
HERO is at seat 3 with $146.50.
77sckeup is at seat 4 with $159.30.
dr.brutalo is at seat 5 with $120.85.
The dealer is seat 4.
dr.brutalo posts a blind of $.50.
J.West posts a blind of $1.
ScoMike doesn't post a blind.
(HERO is dealt Q♥ Q♦.)
Pre-flop:
Ek1983 folds.
HERO raises $3.
77sckeup calls for $4.
dr.brutalo folds.
J.West folds.
The flop comes
Q♣ 8♥ J♠. pot 9½
HERO bets $7.
77sckeup calls for $7.
The turn comes K♠. pot 23½
HERO bets $15.
77sckeup calls for $15.
The river comes 3♠. 53½
HERO bets $35.
77sckeup goes all-in for $133.30.
HERO ??!!
Hvad fanden spiller han sådan!??!
NL100 QQ ramt set møder allin river
KQ KJ QJ ? Tvivler på det er en flush medmindre det er 9Ts men så var du gone allerede på floppet, og straight er vel også en mulighed hvis han spiller SCs meget.
Men betaler her da jeg ikke kan se ham ramme sin flush og straighten vil han nok beskytte på turn medmindre han virkelig samler den flush draw op.
det er en del draws som han kan være på.
du står nu i en situation hvor du skal bestemme dig for om han har ramt sit draw eller ej. der er trods alt meget der compliter på det board
umilbart virker det lidt vildt at han bare går all in.
Som Jepsen nævner, så er der rigtigt mange draws der completer.
Og yderligere er der en del hænder der ender med at få showdown-værdi og som han derfor nok bare vil kalde (ex. K10).
Kan ikke se hvilken luft han skal gøre det med, hvorfor det eneste vi slår er 88 eller JJ, der vel godt kunne spilles sådan fra Villians side.
Jeg hælder dog til
a) Noget toppar-agtigt der rammer sin runner-flush (AQspar), eller
b) 9,10 (evt. spar)
WP på alle streets.
Uden et klart read kommer jeg ikke væk, men det er med en klamt smag i munden jeg hiver et crying call frem.
Jeg ville ikke ane hvad jeg skulle gøre her......vi aner jo ikke om han er donk eller sane. en det virker ikke sandsynligt at han spiller T9 i pos, rammer drømmeflop og derefter sløver den hele vejen, istedet for at stacke på flop/turn.
AQ virker heller ikke videre sandsynligt da der kun er en tilbage i decket.
Den er sgu svær jo mere jeg tænker over det, for linjem virker som klassisk donk monster play, men efter som du er stor på floppet, virker settet som mest sandsynligt på de første streets, men mærkeligt at når alle draws har completed så går han amok, virker ikke som set.
Jeg er simpelthen for nysgerrig og stacker ham.
Jeg var meget i tvivl. For jeg vil mene at hvis han havde straighten, ville han give på nakken tidligere. Hvis han havde floppet set var vi nok røget til midten på floppet. Set i konger, ahhh men så igen måske og ikke alligevel. Men igen det er svært at sige når man intet kender til villian... Så jeg var tabt bag en vogn på hans allin raise på river. Så jeg callede...han viser Q♠4♠ - så han fik en lille note ;)
Jeg var gået på INSTA-TILT. Fik du hans penge senere? :oP