Hey dette er endnu en hånd fra et shot på NL100 som jeg er meget i tvivl om.
villain har lige fået sin stack og han er meget agg. nok også for agg. det virker ikke som om at han ikke har styr på de forskellige spillere.
Vi har lige haft en battle hvor jeg sidder med 6,7s floppet K,Q,8 med flush draw til mig, han leader pot, jeg caller, turn blank 5er, jeg checker han better igen pot.. river er en 7er og jeg check folder til hans shove...
Jeg har selv spillet rimelig tight, men udnyttet at folk er nogle callingstations som overvurderer deres hænder. Jeg tror dog ikke at han har lagt mærke til dette.
på forhånd undskyld hvis den her HH er fucked op, men har den fra et screenshot.
seat 1 hero, 244 $ ( UTG )
seat 2 villain, 167 $ (UTG +1 )
seat 3 der sad ikke nogen
seat 4 villin 1, 107 $ ( button )
seat 5 villain 2, 100 $ ( SB )
seat 6 villain 3 31 $ ( BB )
mine kort er Q♥ Q♣
jeg siger 3,5 $
villain, call
Villain 1, call
Villain 2, call
Villain 3, fold
floppet: 3♠, 2♣, 5♠ pot= 15 $
Jeg better 12 $
villain, caller 12 $
villain 1, folder
villain 2, caller 12 $
turn: J ♣ pot = 51 $
jeg er ved at brække mig over udviklingen på hånden og synes det hele er meget træls, jeg frygter egentligt mere hvad villain 2 sidder med... så jeg checker
villain, better 51 $ ( fuld pot )
villain 2 folder
Hero = ja det er det jeg spørger jer om
NL100 QQ som overpar semi dyb
Hejsa,
Har du ingen reads ellers PT stats på vildanden?
Jeg tvivler på den J har hjulpet ham til at slå dig, en agro fætter raiser JJ preflop. Så hvis han har os slået er det fra floppet af.
Men du siger selv han er "for agro" - dvs så går jeg udfra en rimelig high AF.. Hvis det er tilfældet så ville han skyde any turn hvis du checker til ham, og det at han er meget agro og der er draws gør jeg shover ind over ham.
Spew ? dunno men det ville være min umidbare linies mod en ubah agro fætter på draw board.
Sugeren
Tror du ser A♠J♠, K♠J♠ eller Q♠ J♠ ret ofte her. Jeg er nok all in her...
vil også mene det er en allin....
@ Sugeren, jeg spiller på et netværk som desværre ikke understøtter PT3 så jeg famler lidt i blinde, jeg ser ham dog ikke som særligt aktiv preflop, men mere post flop, også de senere streets...
@ Jer som mener han er på draw, og som enten vil have jeg skal calle eller jamme, har I nogle begrundelser for hvorfor at I vælger det ene frem for det andet ?
@ Alle, bør jeg tage en anderledes linie end jeg normalt ville gøre, eftersom villain har set at han kan skubbe mig af en hånd ved at skyde stort på turn og river ?
Som std mener jeg ikke villains på NL100 potter turn her med en hånd der har dig slået ret ofte, men derimod et draw eller air der vil optimere FE og mener de gør det på denne måde. (medmindre villain er tænkende evt?)
Hvis vi går ud fra villain er så aggro, vil han vel helt sikkert raise 22 33 55 46 og A4 og JJ (hvis ikke pre) på floppet her siden det er så drawy.
Jeg tror du ret ofte vil se et draw ala AJ♠ KJ♠ eller QJ ♠ her som GezaToldi skriver, spørgsmålet er så bareom han ikke ofte vil raise dem på floppet også hvis han er så aggro.
Derfor vælger jeg sgu nok oftest at CRAI her som action forløber hvor villain 2 folder turn.
Her kommer fortsættelsen af hånden:
Villain 2 folder
Jeg betaler, da jeg føler at jeg er foran villains range, men han ikke vil betale med ret meget som jeg har slået.
Jeg føler umiddelbart ikke at folk har givet villain ret meget kredit for at bette fuld pot på turn, ind i agressor og en der caller et C bet + call OOP.
river 9♦
Jeg vælger at checke, med samme begrundelse, at han nok ikke betaler et AI med nogen hænder som jeg har slået...
han better 101 $
nu blankede river, men han giver stadig fuld gas...
Er der kommentarer til hele min linie ?
Som spillet caller jeg river. Mener du skulle ha' stanget over på turn, men nuvel... Tror stadig bare han har top par med ok kicker.
Jeg rester turn, men ellers er linien fin med et call på river IMO.