Er I enige i, at vi kun er foran QJ her imod en str. forward type?
Texas Hold'em No Limit EUR 0.50/1 - Table "Mijas"
Players(max 6):
gnrmilkman (EUR 143.94 in seat 1)
Fartanulo (EUR 196.88 in seat 2)
widescreen (EUR 94.00 in seat 3)
H (EUR 145.62 in seat 4)
SvenA (EUR 177.36 in seat 5)
Burebista (EUR 111.50 in seat 6)
Dealer: H
Small Blind: SvenA (0.50)
Big Blind: Burebista (1.00)
H was dealt: Qh - Ad
gnrmilkman Raise (2.00)
Fartanulo Call (2.00)
widescreen Fold
H Raise (9.50)
SvenA Fold
Burebista Fold
gnrmilkman Call (7.50)
Fartanulo Fold
Flop T♣ - 4♦ - Q♣
gnrmilkman Bet (11.25)
H Raise (31.50)
gnrmilkman Call (20.25)
Turn T♣ - 4♦ - Q♣ - K♥
gnrmilkman Bet (42.75)
NL100 rangetjek på turn
Da han leader på floppet, er han ofte ok stærkt. Da han ikke skubber floppet går jeg ud fra hans draw ikke er stærkt nok til han vil ind.
Turn completer desværre en del af de svage draws som KJ J9 og en fesen AcJx måske.
Nu siger du straight forward? Han spiller dælme ikke specielt straight forward i den her hånd. Hvordan har du fået det read?
Jeg sætter ham på på KJ oftest, og folder, selvom jeg synes det er klamt, men udfra dit read, så har han dig slået alt for ofte her.
Er han derimod donket, så kommer jeg med glæde til bunds her.
MVH Skod
I er rimelig dybe, så jeg går nok bare i calling mode...er dog meget i tvivl om disse 3 bet spots.
Jeg sætter ham også på KJ som oftest.
Når jeg siger straight forward, så mener jeg i den forstand, at han ikke laver ballade ummidelbart. Ergo er han straightforward i hans betting-pattern - better når han rammer i sådan et spot, hvorfor jeg tror han har noget som KJ her..
Jeg synes han er donket sådan set, men ikke på den måde, hvor jeg tror jeg er foran ham. Men måske blev jeg ownet af noget 89s-halløj?
Hmm, har du nogen reads?
Umiddelbart er jeg rimelig sikker på, manden har en eller anden marginal handske.
@Tinamus
K'en har lige ramt de marginale handsker.
Han spiller: UTG Gayraise -> Call multiway OOP -> Donk Lead -> Call -> Commitment bet (=donk type, ikke str8 forward type)
Specielt donks, slår imo. AQ here any day med den linie...
Bare tænk over at han kan have AK/K9 her alle K♣Xx etc.
@joonas
QJ som spillet, er det enste jeg tror han leader turn med, som vi har slået, dermed ikke sagt, det er hvad jeg primært sætter ham på... Men så er det jeg gerne vil finde ud af, om I tror han ofte har nogle par+FD's eller andet som vi er foran. Jeg folder nemlig som oftest i sådan et spot her, hvorfor jeg åbenlyst ikke har meget viden om hvad villain viser op.
@David
Mit read er straight-forward typen. Den måde jeg definerer det begreb, når jeg bruger det til notes = han repper det han har. Hvilket også er donket... @damster: En der umiddelbart spiller sine hænder "efter bogen" vil jeg bare kalde Std. TAG, uden videre reads.
I hånden sidder jeg bare sådan lidt og aldrig nogensinde har lyst til at komme til midten, villain, linjen og timingtells taget i betratning. Men med en sort på hvid håndhistorik vil jeg så gerne vide hvad I gør her. I kan evt. selv opstille villain-typer, som I agerer efter?