NL100 - Rivered straight i rr pot

#1| 0

Seat 1: pfunk88 ($98.50)
Seat 2: Jason_Cash ($109)
pfunk88 posts the small blind of $0.50
Jason_Cash posts the big blind of $1
The button is in seat #1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Jason_Cash JA
pfunk88 raises to $3
Jason_Cash raises to $11
pfunk88 calls $8
*** FLOP *** KTK
Jason_Cash bets $16
pfunk88 calls $16
*** TURN *** 9
Jason_Cash checks
pfunk88 checks
*** RIVER *** Q
Jason_Cash bets $82, and is all in

Standard?

14-01-2008 16:21 #2| 0

Puha, den havde jeg nok været forsigtig med mate. Godt nok får du syg value fra any K med en nogenlunde kicker, men der er til gengæld også mulighed for at mange kickers der passer til preflop action har boatet et sted (KQ eller KT/K9 der blev stædig og ville se et flop).

Det du slår, som har potentiale til at calle dig her er AK og KJ - KJ betaler dig nok af, mens AK nok tænker i bund og caller dig i håb om noget split.

Det du er på røven imod er KQ, KT, K9, KK (lol), 99, QQ - alle hænder, der virker ret sandsynlige hvad preflop action angår. Enhver af de ovenstående ville kunne betale flopbettet.

Jeg havde nok skudt en halv pot ud på river og foldet til et raise. Hans flopcall kan sagtens betyde noget nasty slowplay der gerne vil lade dig begrave dig selv - turn tyder på det samme, da man normalt ville overtage initiativet på turn, hvis man ikke har noget, men mistænker at den anden har lige så lidt.

14-01-2008 16:25 #3| 0

Læg mærke til at any J giver en straight.

Et halv pot bet comitter mig bare enormt meget til potten.

14-01-2008 16:58 #4| 0

Du håber her på betaling fra en random K eller any J. Det har jeg svært ved at se ske. Jeg synes bare du risikerer en del i forhold til at boardet parrer tidligt og kortene alle er faldet ud højt. En båd er bestemt sandsynlig - mest K9 båden, hvis du spørger mig.

Angående halvpot-bettet har du nok ret. Du har alligevel ingen FE mod en båd og alt andet har du slået. Dit riverbet er nok korrekt, men tror du ikke der ville være bedre value i et halvpot-bet?

Der kan du få betaling af any J, any non-boat K?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar