Spillet er NL100 Rush Poker. Jeg har overhovedet ingen reads på villain, og har ingen stats til rådighed.
Hvad er jeres default play på turn?
Full Tilt Poker: Table Afterburner (6 max) - $0.50/$1 - No Limit Hold'em
Seat 1: ksbv6070 ($129.60)
Seat 2: Hero ($135.45)
Seat 3: DeJvX23 ($115.05)
Seat 4: The Dark Lord7 ($103)
Seat 5: Yongsuk Chang ($100.50)
Seat 6: XxKing KlausxX ($184.30)
ksbv6070 posts the small blind of $0.50
Hero posts the big blind of $1
The button is in seat #6
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [K♣ A♣]
DeJvX23 folds
The Dark Lord7 folds
Yongsuk Chang raises to $3
XxKing KlausxX calls $3
ksbv6070 folds
Hero raises to $14
Yongsuk Chang folds
XxKing KlausxX calls $11
*** FLOP *** [2♥ T♣ 7♣] POT $31,5
Hero bets $25
XxKing KlausxX calls $25
*** TURN *** [2♥ T♣ 7♣] [2♦] POT $81,5
Hero ?
NL100 Rush AKs
Vi har 30% mod any pair, og vi har 9X dollars tilbage i stacken så vidt jeg umiddelbart kan skyde mig frem til. Det ser sgu lige skidt ud hvordan man end vender og drejer det; stacks er skewed til CRAI (han betfolder jo aldrig andet end air anyways), c/c virker også dumt og et overbetshove (omend marginalt overbet) snapper han formentlig anyways.
AA og KK er selvfølgelig ikke med i any pair (...) men jeg må ikke rette.
CRAI :)
Stack sizes er dog ualmindelig dårlige for dette, så skyder et committende bet.
Jeg forventer, at villians i Rush Poker, der har været "vindende" (mere end max. buy in ved bordet) er fornuftige og til en vis grad tænkende. Dermed sagt, at han floater en stor del af hans dobbelt coldcall range på dette flop.
Eneste hænder jeg frygter er TT/77, og i så fald er det bad luck.
Jeg foretrækker at byde lavere på floppet så jeg kan 3-barrele: $17 flop, $34 turn og $71 river.
Som spillet er potten $81,5 og eff. stacks er $95 og vi har to overkort og nut flush draw, så jeg ser kun et move... Jeg forventer at vi godt kan få villain til at folde hænder som 88-99, 87 og måske endda T9 og skulle vi blive kaldt så har vi normalt 30% (undtagen når vi trækker dødt mod boat+) hvilket betyder at vores allin shove er næsten equity neutralt.
Jørn
Uden reads overhovedet må du analysere på det du ved. Altså en random 100nl spiller - normalt. Nu er det bare sådan at villain her er en small/mid-stakes multi-tabling red pro fra fulltilt - så giv ham bare en smule kredit omend af den nitty type.
Alt tyder jo på lavt-mellem (22-JJ) par eller SC's preflop. På flop kan vi vel discarde 33-66.
Han raiser formentlig 22+77 og oftest TT (måske et call for mix up engang imellem). Da han caller flop har han sandsynligvis ikke FD medmindre det er 6c5c e.l. Du dækker jo både KhXh og AhXh.
Vi snakker altså 98s, et par SC ♣ og ellers 88,99,JJ. Vi slår det hele (eller flipper) og ville pushe overparret for at forhindre endnu et billigt træk til ♣, hvis vi havde.
Shove>Check
damster
ps. nogen gange render du ind i nutsy(-hænder) og er drawing dead...
Sådan er Leif... :P
Have fun!
@Alle
Tak for gode inputs :)
@damster
Det er ikke villain der er pro, men initial raiser - så vidt jeg ved.
Det ser ud til, at der er blevet sagt, hvad der skulle siges :)
Aktuelt jammede jeg, og han snappede med 99. Jeg ramte dog en ♣ på river.