Villian har spillet ringe de 50 hænder vi har spillet sammen. Han har kaldt med bund par og og andet lort - så betaling får man! Men han har aldrig gået all in på den her måde!!
Villian er i SB og HERO i BB
Hvad har VILLIAN?? Og hvor mange folder?
Bruger ikke ikke nogle former for analyseværktøj!
Dealing pocket cards
Dealing to gonatjack: [6♣, A♣]
alias tota folds
Chudno folds
shoni84 folds
medic02 calls $0.50
gonatjack checks
--- Dealing flop [T♦, Q♣, T♣]
medic02 bets $1
gonatjack raises $3 to $3
medic02 calls $2
--- Dealing turn [2♣]
medic02 checks
gonatjack bets $7
medic02 calls $7
--- Dealing river [4♦]
medic02 bets $80.20 [all in]
Hvad gør gonatjack??
nl100, SBvsBB - river jam - call el. fold??
Snapbetaler her, hans linie er meget mærkelig og jeg kan sgu ikke lige se ham check/calle turn og donk-shove river med et hus, det er simpelthen for ulogisk :)
jeg raiser til 4 preflop. Som spillet raiser jeg flop til 4. better turn 3/4 pot. River må være et crying call, men sick spot.
Raise preflop. Så kan du udelukke hænder som 10-2/10-4 her. Jeg kalder. Han har trods alt lavere flushes i rangen, og måske er dette hans måde at trække value fra 10x på.
Min PFR% BBvsSB når SB limper er 100 (så længe de har over 25bb) - prøv det, det virker. A6♣ må du i hvert fald aldrig checke preflop, slet ikke med de her stacks. Du har en ganske udmærket hånd mod hans limp range, du kan tage de 2bb ned her og nu, og hvis han betaler har du position og initiativet mod en svag range, kort sagt: Du elsker dit liv i det spot.
Anyways, tror ikke folk spiller T2o og T4o, så de eneste hænder du taber til er T2s, T4s og QT. Tror den er super close, men nut farven kan jeg sgu nok ikke smide uden reads, udelukkende fordi vi slår dårligere valuebets.
Btw: "Bruger ikke ikke nogle former for analyseværktøj!", så invester dog de 80 big blinds det koster.. Det vil 100 % forøge din winrate.
super analyse walth... brugbart!
@Alle
Da jeg spillede hånden, var jeg også møgirriteret på mig selv at jeg ikke hæver preflop - vil gøre hånden en del lettere at spille.
Ingen der vil folde river???