SørenSnegl skrev:
Hvad er hans river tendenser? Er han typen der bluffer sine KQ/QJ etc. på river efter turn check/check? Hvordan spiller han 66+ her?
Jo mere han vil bluffe sine KQ/QJ etc. på river, jo bedre bliver det at checke bag. Omvendt, hvis han aldrig bluffer dem bliver det bedre bare at bette mod disse hænder, da vi ellers bare giver ham uendelige odds til at outdraw os.
Jeg tror næppe, han bluffer river særligt ofte efter turn check/check. Det er der meget få regs, som gør. Af samme grund er det virkelig dårligt af os, at checke bag og kalde river.
Jeg gætter på, han c/c pga den gutter, han har. Men problemet med min beslutning bunder nok mest af alt i, at jeg ikke ved, hvad han gør med 77-KK, og om han kan finde på at checke med Ax eller bedre. Det store spørgsmål er imo, om vi kan få ham til at folde de mange kombinationer af 66-KK han måtte have ved at bet turn, bet river, og det er jeg i tvivl om.
Hvis ikke det er tilfældet ved jeg ikke, hvor fedt det er at bette turn for bare at folde villains overs ud. Det er immervæk også en fin mulighed at checke bag og tage vores SD og outs.