Spiller for tiden uden stats, da unibets nye opdatering har fucked det meste op. Jeg har vel spillet en 4 runder da den her hånd indtræffer. Villain er ikke blevet taget i gris, men han har 2 eller 3 af sine bb's defended med 3-bet. den ene mod jeg selv, hvor jeg foldede
** Spil-id 2863007106 starter - 2009-09-29 01:00:33
** Yamen [Hold'em] (0.50|1.00 NL - Cash Game) Rigtige penge
rovdjuret på plads nr. 1 med 39.15
B_Simpson på plads nr. 2 med 136.35
skod83 på plads nr. 3 med 179.28[Dealer]
Frazzle på plads nr. 4 med 100.00
Celine_19 på plads nr. 5 med 104.51
Katsoja på plads nr. 6 med 156.23
Celine_19 indbetalte small blind - 0.50
Katsoja indbetalte big blind - 1.00
** Giver kort til skod83: A♦, Q♣
rovdjuret foldede
B_Simpson foldede
skod83 raisede til 3.00
Celine_19 foldede
Katsoja raisede til 11.00
skod83 callede - 11.00
** Giver floppet: A♣, 8♠, 6♥ Pot:22,5
Katsoja bet - 15.00
skod83 callede - 15.00
** Giver turn-kortet:2♦ Pot:52,5
Katsoja bet - 31.00
skod83 callede - 31.00
** Giver riveren: 7♦ Pot:114,5
Katsoja gik all-in for 99.23
skod83 callede - 99.23
Er det 100% std?
MVH Skod
NL100 semideep Aqo vs. blindprotection
Gå broke mod en temmelig ukendt spiller med TPGK for 156 bbs?
I do not like it! Hvad forventer du at slå?
Tror bare jeg raiser ind over turn men jeg er også lidt af en kylling i reraiset pots heh.
Hvis du har set ham allerede defende med et par reraises fra blinds lægger jeg den aldrig. Ellers kan jeg godt lide dit spil og er vel nok mere profit da han absolut har nogle ren air hænder her.
Men stadig lidt klam når vi snakker 150bb+ så interesseret i hvad andre siger
@Mancini
Hvornår folder du - river?
Allan
@ Nautilous
Hvorfor vil du reraise turn på det tørreste board i verden?
MVH Skod
Tilføjer lige timing tell omkring hans shove på river... Det var insta-snap-shove.. Han var ikke synderligt interesseret i river, hvilket i nogen grad nok uderlukker kreative T9s, 54s, 87s i min verden... I min verden virker det ogdå mærkeligt at give den så meget gas med en AK hånd...
7'eren completer trods alt hænder som 87 76 T9 54, som jeg nok tæt på aldrig har i min range, men noget mange scared monkeys på NL100 ville ligge mærke til, da jeg jo i princippet godt kunne tages for en donk, der havde den, da jeg også er unknown for villain
Tilbage er AA, 88, 66, eller en vildt gusten 22... og naturligvis air, hvilket vel er det eneste jeg slår.
I virkeligheden er det jo blot en bluffcatcher jeg har.
MVH Skod
Fold river for sure, omend jeg oftest ender med at spille hånden som dig, hvis villain er ok aggro. I øvrigt tillægger jeg hans betsizing ret stor betydning her. Læg mærke til, at han sætter det perfekt op til et rivershove - det betyder, efter min erfaring, at de ofte har varerne.
Jeg folder riven, Nautilous.
Skod: Det er netop min pointe - du har en bluffcatcher, men slår intet. Han dukker aldrig op med AJ her. Og jeg ville hade at blive ownet af en AK her, omend jeg ville give kritikere ret i, at det er få NL100 spillere der skyder 3 gange med AK her, men så igen, som du selv siger, boardet er total ufarligt.
Sets er anden mulighed, som du selv nævner.
Det er som regel aldrig rart, når folk går amok på A høje boards semi deepish. Uden at kende mere til ham, så folder jeg river. Det er jo ikke fordi vi på nogen måde får gode odds.
@Skod
For 100bb ville jeg nogen gange raise AI turn bare for at beskytte den mod alle mulige gustne hænder omend de har få outs.
Hvis du har set ham reraise fra blinds 2-3 gange ud af 4 runder så har han vel også Ax suited i hans range som han muligvis ikke slipper?
Anyway den er klam fordi vi er 150bb+ dybe - enig.
Givet han snapjammer river, så caller jeg. Nægter at tro på han spiller river sådan med AK, så hvis du er slået her, så er jeg mere likely til at sætte ham på 88/T9.
-Chris
@ SS
Det er muligt han sætter det op til et rivershove, men det er bestemt også muligt det bare er en tilfældighed, da hans 2 første bets sagtens bare kan være fornuftige i forhold til potten.... Faktisk ville det være svært for ham IKKE at sætte det op til et rivershove...
MVH Skod
interessant. Har ikke noget fornuftigt at bidrage med som ikke er blevet sagt.
Nu spiller jeg primært hu, så jeg caller selvf også :) men er meget interesseret i at høre hvad han dukkede op med.
Ps: er enig i den range du sætter ham på og ud fra den har jeg ekstremt svært ved at finde et fold frem. Tror dog fwiw sagtens at han kan lave dette spil med AK også. Jeg tror selv jeg ville spille AK sådan som villain når du bare caller
Når nu manden forsvarer sin BB med næb og klør som tilfældet her, er der så ikke en god ide at 4bette pre ? eller er jeg bare donk ?
@jette76
Jo for så vidt en fin ide, men jeg vil sgu ikke spilde en AQ handske på det så. Jeg kommer ikke ind for 150 bb's hvis han 5-better, og vi er vel ikke dybe nok til at han nogensinde nøjes med at calle et 4-bet... ergo lave jeg AQ om til bluff... havde jeg siddet med K8o f.eks, så kunne jeg godt finde på at 4-bette... eller svarierer jeg også AA-QQ med at flatte/4-bette.
Generelt 4-better jeg sjældent i position, da fordelen ved at spille i position er så stor, at det er fjollet at smide den fordel væk med et 4-bet.
MVH Skod
Du er selv inde på det. Du har kun en bluffcatcher, så river bliver ekstremt readbetonet hvad angår din beslutning. Og i en situation hvor du ikke har bedre reads er mit standard-spil ihvertfald at folde.
Når folk snap-shover river kan jeg dog godt finde på at kalde. Det betyder meget ofte at folk ikke har lyst til at blive kaldt.
@ PHedemark
Det betyder i hvert fald ofte, at man har besluttet sig for at shove på alle rivers(AA 88 66 eller bluff. Til nødt A8s/A6s)...
Anyways. Jeg begrunder mit rivercall med, at han har været så aktiv i blindprotection+, at han snap-shover river, hvilket IMO meget ofte er skum i det her spot...
Jeg synes måske også man skal passe på med at folde for meget blot fordi villain er unknown... Der er jo mange villains man kender, hvor man godt ved man har et nemt fold allerede på turn...
Aktuelt havde han K9o, men synes sgu spottet var en anelse vammelt.
MVH Skod
Jeg har også problemer med min HEM.
Men i sådan et spot her er det meget vigtigt at holde styr på hvem der er nit og hvem der er hvem ved bordet ud fra dette har du en god beslutning.
Det er faktisk meget vigtigt på NL100 vil jeg mene.
Så det er træls ikke at have den info fra PT/HEM.
Mvh Simon
@ -ST-
Når jeg har så få hands på ham kan jeg ikke se noget spændende alligevel.
Jeg kan kun bide mærke i hans tilsyneladende lighte 3-bet fra BB.
Derudover har jeg PT3 åbent, så hvis der kommer nogle interessante spots mod regulars, så slår jeg dem op manuelt og bruger timebanken
MVH Skod