Villain er 22/11/5 over 344 hænder. Han har spillet rigtig aggro, er en habitual bluffer. Hans flopclick kan betyde draw, OP, TP, air etc. Villain er CAP99 på Cryptologic.
Hero har spillet TAGish, noget 22/19/3 værk.
Seat 1: fathead4 sits out
Seat 2: Villain ($197.50 in chips)
Seat 3: Mar301270 ($60.50 in chips)
Seat 4: Hero ($147 in chips)
Seat 5: petsi ($116.25 in chips)
Seat 6: steffo73 ($151.75 in chips)
Hero: posts small blind $0.50
petsi: posts big blind $1
----- HOLE CARDS -----
dealt to Hero Q♦ K♦
steffo73: folds
Villain: calls $1
steffo73 sits out
Mar301270: folds
Hero: raises to $6
petsi: folds
Villain: calls $5
----- FLOP ----- 8♥ 2♠ 6♥ {$12}
Hero: bets $9
Villain: raises to $18
Hero: calls $9
----- TURN ----- 8♥ 2♠ 6♥ T♥ {$48}
Hero: checks
Villain: bets $30
Hero: raises to $123 and is all-in
$97 mere til villain.
EDIT: Efter 250 hænder, havde han en agression factor på 14 (!). Han har gået ret meget til den, bettet hvis checked til osv.
NL100 - Semi-deep, turn c/rAI
Vildt spillet. Bryder mig personligt ikke om det. Alt for risikofyldt på det board. Håber da den gik :D
jeg kan ikke rigtig lide det, overhovedet faktisk.
ude af position, du har ingen anelse om han faktisk har ramt flushen, som du vel prøver og repræsenterer. og hver gang han har så forære du har ham et buy in.
Virker desværre som et virkeligt dårligt spot at bluffe i, især uden outs osv.
Jeg kan på ingen måde lide det heller.
Muck floppet eller reraise - Som spillet fold til hans turn bet.
Mickey
@ Alle
Tager I højde for villain. Dette burde nok have været tilføjet OP, men efter 250 hænder, havde han en agression factor på 14 (!). Han har gået ret meget til den, bettet hvis checked til osv.
@ hardkAre
Man har vel outs, hvis man semi-bluffer, men stonecold bluff behøver man da ikke have outs for at lave?
EDIT: Hvad kan villain calle et shove med?
Det kommer jo an på så meget Fitty, hvor donket han er osv. To par, set, overpar, flush, Ac10h?
Ja du har vel ret, men hvor går grænsen mellem bluff og semibluff?
Hvis floppet kommer A♥K♥6♠ og du sidder med 2♠-2♥ og reraiser en gut der har leadet floppet, han caller. - Turn 3♥ Og du vælger at skubbe for at reppe flushen eller lign - Så vil jeg stadig kalde det for et bluff, på trods af din 2 høje flush draw. Forstår du?
@ hardkAre
Jeg er med :)
Ang. hånden: Konklusionen må vel være, at det er et dårligt spot at bluffe, fordi de fleste draws completer.
Denne villain var dog over-aggro, og jeg havde en god fornemmelse af, at jeg kunne skubbe ham af en del holdings - han timede da også ud og muckede.