Nl100 session - 28 minutter - 59 mb

#1| 0

Har optaget en lille session, så hvis nogle har tid og lyst, så kan de jo tage et kig og komme med lidt kommentarer.

Har uploadet videon på rapidshare og megaupload.

rapidshare.com/files/134742937/poker_session.wmv.html

www.megaupload.com/?d=ZQL57JQD

04-08-2008 16:35 #2| 0

54 reraise i sb. Her folder jeg personligt, og dit reraise bør i øvrigt være noget større. jeg vil sige en 12-14 stykker.

99 i bb ckecker du med to limpere. Her skal den raises til 5-6 efter min smag.
66 i bb. SB completer og du checker. Her vil jeg altid raise for at tage intiativet.

AK reraise 10.5. En spiller har raiset til 3 og en anden callet. Du giver dem
alt for gode odds til at calle. Jeg ville raise til 14-15.

4 x bb + 1 bb pr. limper.

KQ-hånden mod hans 3333, tror jeg også jeg havde betalt river.

Synes du spiller nogle Ax med lav kicker lidt skidt. Reraiser OOP mod en dårlig spiller, og flatcaller et raise med A7o.
Jeg personligt folder disse.

Reraiser K8o i sb - skidt
Du havde en del kampe mod den villain, men synes generelt du kunne vente på noget bedre spots, til at få pengene ind med.

Ellers synes jeg det så helt fint ud, men generelt må du gerne raise noget højere.

04-08-2008 16:43 #3| 0

Okay tak for comments muffie. Dejligt.

04-08-2008 16:54 #4| 0

Har kun set den lidt overfladisk igennem.

J4s er et fold på knappen imo, men kommer jo an på spillestil.

Generelt ser det fint ud, men har observeret lidt skævheder i dine preflop raises. B.la. 9:24 NV: Raiser du til 4 (4xBB) med 2 limpers. Den skal skrues op på 6 (4xBB +1 pr limper). Men kan være det bare er en smutter.

12:13 ØV: Auto check knappen er generelt noget jeg holder mig fra, da det kan give modstanderen reads ift ranges dette gøres med.

27:10 NH: Fint fold med AJs mod rr fra unknown, du virkede bare lidt i tvivl :)

Generelt: Syntes måske du bruger noter for lidt. Der er en masse værdifulde oplysninger der går til spilde.

Håber det ku bruges :)

04-08-2008 17:03 #5| 0

okay, jah skal jeg nok arbejde lidt på det med noter . tak for info ;)

07-08-2008 11:16 #6| 0

Synes også det er fint spillet overordnet. Som chce06v siger, så undgå at bruge auto knapperne SÅ meget :o)
Mht. din kamp mod ham den donkede Villain, så ville jeg også vente på et bedre spot. Han er SÅ donket, at det ikke er nødvendigt for dig at være overaktiv for at få aktion. Han skal til en hver tid nok give aktion.

07-08-2008 15:16 #7| 0

Først lidt spørgsmål til Pokertracker:

- Hvorfor har du ikke stats på dig selv? Jeg bruger det selv RIGTIG meget, så jeg kan holde styr på om jeg er en kæmpe-nit på et bord eller om jeg har spillet Maniac-style.
- Hvorfor har du ikke antal hænder med ved dine modstandere? Så slipper du for at skulle holde musen over deres stats, for at se hvor mange hænder du egentlig har på dem.
- Hvorfor så store stats? Det blogger jo ALTING. Jeg kan hverken se modstandernes bets eller kort. Og ca. 24.45 henne virker du selv til at være i tvivl, hvor du skal til at bette en hånd, som en i forvejen har bettet ;-)

Generelt:

Pots som er unraised pre får altid fuld skrue (fuld pot) når du rammer. Ex. 23 på 22x board. Og KJ på KTx board. Hvorfor det? Byd dine std 3/4-pot, som du ellers gør.

Jeg har på det seneste forsøgt mig med blot at sige 3BB, hvis jeg sidder i SB og jeg er alene tilbage med BB. Har fungeret helt fint. Koster mindre pre + mindre i cont-bets, som ikke går efter planen.

Du raiser generelt for løst i alle positioner (utg, co, knappen). Stram lidt op :)

(2.50) 54s i SB slipper jeg. Eller raise mere pre pga dårlig position.

(5.00) J4s smider jeg på knappen. Løse spillere i SB/BB.

(5.26) Q6s smider jeg på knappen. Løse spillere i SB/BB.

(5.45 99 SKAL raises her i BB.

(5.55) JQo smider jeg tit og ofte (læs: altid) UTG. Især på et rimelig løst bord.

(9.24) AQs. To limpere. Sig 5-6$

(11.15) JJ. Sig $6 efter to limpere. Better mere på turn. Nærmere $32-33 ind i $38.

(13.30) 66. Raise den i BB, når SB limper.

(16.20) 55. Jeg folder bare her. Du sidder i dårlig position og skal calle $5 mere.

(17.30) KQ. På turn better villain $4 ind i 19.95. Du raiser til $12. Så er potten $35.95. Har villain et af de to farve-træk har han jo jordens letteste call til $8 ind i $36.

Hvis du raiser ca. pot ($22-25) stykker, så slipper villain nok sit flush-draw. Caller han derimod og pot/overbetter river, har du et lettere fold end i denne situation.

(19.30) A7o. Knappen gayer godt nok kun. Men jeg smider alligevel A7o her i SB.

(21.55) K7s. Raiser i CO. Det undlader jeg nok.

(23.00) A3o. Knappen gayer. Du siger $6.8. Raise højere. Eller bedst af alt - lad helt være, og fold den i stedet ;-)

(24.10) K8o. Knappen raiser 3.5BB. Du re-raiser. Som ovenstående. FOLD!

(27.15) K3s. Du raiser UTG. FOLD! På et andet bord samtidig ser det ud som om, at du er i tvivl hvorvidt du skal calle gay-raise / re-raise med AJo. Vær ikke i tvivl - fold.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar