NL100 på CDPoker, full ring.
Villain i denne hånd er en ok spiller, som flere gange har skubbet mig af marginale hænder ved at checkraise mine c-bets når jeg ikke havde ramt.
I de sidste 2-3 orbits har jeg ikke set en hånd, så det er noget tid siden vi sidst har haft et sammenstød. jeg har 120, villain dækker.
Hånden:
Jeg sidder i bb med T♦T♥, den foldes til villain i sb, som completer. Jeg hæver med 3*bb, villain caller.
Flop: Q♠,7♣,5♠ (pot 8)
Villain: check
Hero: bet: 6
Villain: call
turn: T♣ (pot 20)
Villain: check
Hero: bet: 10 ( vil gerne holde ham i hånden med sit top par)
Villain: call
River: 2♣
Villain: 40
Hero???
Hvad gør vi her?
Call eller skub?
Nl100 Set i riverproblemer
Jeg better helt sikkert turn mere (min. 15), der er jo tonsvis af draws derude!
En god spiller som du beskriver ham, betaler ikke et riverskub fra dig uden flushen - jeg caller bare.
Jeg raiser mere pf og better fuld pot på floppet og 2/3-3/4 på turn. 3/4 pga. flush-draw. Make him pay. Jeg betaler på river og forventer at se Q♣ x♣ eller 2 par.
Som andre nævner, vil jeg måske spille den lidt mere aggressivt a la $5 preflop, pot på flop og turn.
Jeg ville også nøjes med at calle, da han jo godt kan have ramt flush og slå dig... Dog regner jeg som udgangspunkt med at have den bedste hånd.
Skal han have ramt flushen, så er det en backdoor, og så skal han have haft en grund til at calle dit flopbet. Klør dame tror jeg ikke på, da jeg ikke tror på at han check-caller top par to gange og giver dig chance for at ramme med din AK eller whatever... Så har han ramt flushen, så er det med et straight draw a la 86 eller 64 i klør. Alternativt klør 5 og en anden klør...
Mit bud er et misset flush draw i spar...
Tak for svarene, er selv nået til samme konklusion.
Hand history afslører imidlertid, at en eller anden stiv abe har været inde og betale med hele stakken for at se Q♣ 4♣...
Mit spil på turn stinker, kun overgået af mit push på river!
Fortsat god søndag
stiv abe ?
Han får dig til at stacke dig selv.