Villian er LIGE kommet il bordet.. Har ingen stats på ham.. Jeg folder selv 9/10 gange her, men vil lige høre jeres mening.
Seat 1: LOKI56 (99.00)
Seat 3: HERO (145.11)
Seat 2: .Miffo. (100.00)
Seat 4: babylonx (16.50)
LOKI56 posts the big blind of 1.00
babylonx posts the small blind of 0.50
HERO is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO [7♣ 7♠]
.Miffo. raises 2.87
HERO calls 2.87
babylonx folds
LOKI56 calls 2.87
*** FLOP *** [5♠ K♥ 7♥]
LOKI56 checks
.Miffo. checks
HERO bets 7.00
LOKI56 calls 7.00
.Miffo. folds
*** TURN *** [5s Kh 7h] [Q♥]
LOKI56 checks
HERO bets 14.00
LOKI56 goes all-in with 89.13
HERO folds
*** SUMMARY ***
Total pot 48.56 | Rake 2.55
Board: [5s Kh 7h Qh]
LOKI56 won (48.56), mucks
.Miffo. won (0.00), mucks
HERO won (0.00), mucks
babylonx won (0.00), mucks
Snap fold, echt?
NL100: set møder c/r AI
50/50 om jeg kommer væk her.. Synes umiddelbart det ligner en donk der beskytter en Kx.. Vi kan ikke sætte ham på KK eller QQ, grundet pre action.
Så lav SC i ♥ , han beskytter mod flushdraw er vel det vi fygter..
Call/fold alt efter read, men ender nok også med et call her..
Jeg sad nemlig også med en mavefornemmelse af KQ eller K5.. Men er det +EV at calle i de her spots readless?
Du skal calle 75 ind i 126 og skal derfor have 37% for at vinde for at det er +EV
Mod en ren flush har du 22%, så hvis du lægger lidt bluff/to par/kombidraw ind så tror jeg du har fine odds til at calle.
hvordan faaaen kan du folde 9/10 i dette her spot? folder nok nærmere 3/10 alt afhængig af modstander og fornemmelse..
Jeg kunne godt finde på at checke bag på turn i det her spot. For det første fordi vi måske kan fange et hus på river, for det andet fordi han valuebetter lightere ved at vi har vist svaghed.
Han kan skubbe med mange hænder i det spot:
kq, ak, k7, k4, 55, alle mindre flush(3-J) og hvis han har spillet aa eller kk tricky hvilket jeg ikke tror er så sandsynligt. Jeg ser ham ikke skubbe med a og k høj flush.
Så mener altid det er +ev at calle i det her spot og finder altid et call frem her, med mindre jeg har meget gode noter på ham
@n1co18: spot on, det er vildt at folde 9/10 her, der er virkelig -ev.
den må sku ikke foldes den der? som nævnt før er der mange hænder han moser dig med som du har i sækken - har han fløde så fylder vi bare op i billetten:-)
mfvogel
ps er du ved at være klar til en gang grusball?