Hejsa,
Kender ikke manden og har aldrig spillet mod ham før, så har 0 read. Grunden til jeg ikke raiser preflop er det lidt jeg har set til villian er at han limper meget og lægger sig ik + han lægger sig ik på med bare 2 overcards. Han doublede for et par hænder siden ved at calle all in på 10 high flop med KQoff og rammer sin K. Så mit første udtryk er ubah donk som spiller formange hænder og ikke kan lægge hænder ned.
Hvad gør en klog mand på river ?
Fold / Call / All in ???
** Game ID 957195142 starting - 2008-03-30 18:32:18
** Baudrillard [Hold 'em] (0.50|1.00 No Limit - Cash Game) Real Money
- gimzo28 sitting in seat 1 with $92.27
- DA2004 sitting in seat 2 with $121.42
- 5babies sitting in seat 3 with $109.72 [Dealer]
- th_66_fors sitting in seat 4 with $106.10
- HERO sitting in seat 5 with $100.50
- VILLIAN sitting in seat 6 with $74.15
th_66_fors posted the small blind - $0.50
HERO posted the big blind - $1.00
** Dealing card to HERO: 4♥, 4♦
VILLIAN called - $1.00
gimzo28 folded
DA2004 folded
5babies folded
th_66_fors called - $1.00
HERO checked
** Dealing the flop: 10♣, J♥, A♠
th_66_fors checked
HERO checked
VILLIAN checked
** Dealing the turn: 4♠
th_66_fors checked
HERO bet - $3.00
VILLIAN called - $3.00
th_66_fors called - $3.00
** Dealing the river: 5♣
th_66_fors checked
HERO bet - $10.00
VILLIAN raised - $34.84
th_66_fors folded
HERO ?!?!?
Hvad er jeres kommentar omkring hvad i gør på river?
NL100 set møder modstand på river
Hvis han er donk, har han sikkert QK her og hit and runner dig efterfølgende. Ud fra de givne informationer pusher jeg og regner med han er dum nok til at betale af med 2 par+.
Hejsa,
tak for svarene.
Er lidt nosey omkring dem som siger shove - hvorfor hvad er jeres argument for at det er + EV ?
Dels som analpiraten og det faktum, at villain callede et AI med K-high. Ergo er manden idiot og betaler stensikkert af med en kæmpe range.
som analtyven!
shove anyday
Jeg raiser preflop... Og ser hånden an på floppet alt efter hvor mange der kalder.. Hvis begge kalder checker jeg floppet.. Raiser turn/river..
Som spillet .. Raiser jeg turn/river og skubber allin.. Alt for mange kombinationer der betaler af her
Jeg checker helt klart også pre-flop, syntes alt andet her er -ev, især da du er ude af position, og ikke har ret gode chancer for at tage den ned med et c-bet på floppet hvis du misser, da villian som du selv siger ikke kan finde ud af at folde.
Jeg synes den er spillet fint hele vejen, og som nogen af de andre er inde på, så er det et klart push for + EV villians calling range taget i betragtning.
nh
Tak for svarende =))
Jeg valgte at calle river, men blev senere i tvivl om det var det korrekte (ligeglad med resultatet) - var mere en personlig fornemmelse at jeg ikke havde taget den bedste +EV beslutning.
I den aktuelle hånd sad villian med KQoff og dermed str8.
Men er enig at han nok ville have betalt med en meget bred range på river, hvorfor en shove sandsynligt er den bedste beslutning mod en donk som ham. Selvf. different vs en god spillet.