Synes selv jeg får spillet denne hånd rigtig dårligt, så den har irriteret mig lidt.
Villain i SB er TAG med 18/14/5, men ingen specifikke reads da jeg kun har 50 hænder på ham.
Mit image er LAGish 33/29/9 omend han også kun har 50 hænder. Har ikke været fanget i noget out of line (endnu :))
BB: $99.05
UTG: $54.76
Hero (MP): $99.75
CO: $22.00
BTN: $124.60
SB: $110.64
Pre Flop: ($1.50) Hero is MP with 7♠ 7♣
UTG calls $1, Hero raises to $4.00, 2 folds, SB calls $3.50, 2 folds
Flop: ($10.00) 2♥ A♣ 9♥ (2 players)
SB checks, Hero bets $7.00, SB calls $7
Turn: ($24.00) 7♦ (2 players)
SB checks, Hero bets $17.00, SB calls $17
River: ($58.00) 6♥ (2 players)
SB bets $82.64
Og ja preflop skal nok være 4.5 og turn ihvertfald over 20 så stacks passer med shove på river.
Action on hero på river?
Har 72 bag.
NL100 set møder river overbet
Flushen er i din range så villain skal være godt dum for at shove dårligere. Jeg folder.
Kunne det være en tight gris, som ikke tør raise dig med flush draw på flop pga han her er overbevist om, at du har ramt A derude. Det ligner en flush som ikke kan nøjes med valuebet men vil have hele din stack. Men av sick og træls spot.
Havde du klasket mere til den, så havde du nem beslutning.
Jeg synes sådan set at betsizing er fin da vi jo gerne vil holde FDs inde når to af hans 9 outs giver os quads/hus.
Du får den spillet dårligt??? Det må du lige forklare, for det ser da helt standard ud.
Jeg folder river her med de oplysninger du opgiver.
@AApe
Tænkte præcis det samme, han ligner virkelig hvad han har. Er han nogenlunde spiller han aldrig A eller 22/99 sådan her.
@ msm89dk
Synes stadig jeg skal bette mere da jeg kan få ham til at lave en større fejl ved at calle stort turn bet med FD, og så fordi jeg caller river.
@ Yarx
Tror ofte jeg ville checke et FD bag på turn da han ligner et A og jeg får et freecard. Vi er vel ikke kede af han folder turn med et FD?
@Op
Spiller som dig og folder så river. Du slår kun bluff river, ingen dårligere hånd end din vb'er her.
Hvis han caller de 17 med et FD så er det +EV for os, så jo vi er kede af at folder et FD på turn til det bet. Han har kun 7 outs, men 2 som han tror er outs er det i stedet killer outs. Der er også et afsnit om dette i Sklanskys "NLHE Theory and Practice" hvor det bliver pointeret kraftigt at man bestem vil holde et FD inde i disse situationer, men man vil selvfølgelig ikke gå så vidt til at give gratis kort.
Synes ikke det er specielt dårligt spillet af dig. Han rammer sin 7-outer på river, surt- men videre.
Det er vel dårligt spillet hvis han kalder river? Hvis han konsekvent gør det, så gør han det jo korrekt for villain at kalde for at ramme flushen trods de manglende direkte pot odds, da hans implied odds bliver voldsomt saftige.
Men ja... Frem til river er det helt standard.