** Game ID 920256125 starting - 2008-01-29 23:30:57
** Probiotic 2 [Hold 'em] (0.50|1.00 No Limit - Cash Game) Real Money
- Mazter81 sitting in seat 1 with $194.13 [Dealer]
- wandes sitting in seat 2 with $61.61
- Longy1 sitting in seat 3 with $106.26
- Villain sitting in seat 4 with $287.42
- Shieldsy sitting in seat 5 with $99.00
- -DESTRO- sitting in seat 6 with $104.00
wandes posted the small blind - $0.50
Longy1 posted the big blind - $1.00
Shieldsy posted to play - $1.00
** Dealing card to Mazter81: King ♥, King ♣
Villain raised - $6.00
Shieldsy folded
-DESTRO- folded
Mazter81 raised - $18.00
wandes folded
Longy1 folded
Villain called - $18.00
** Dealing the flop: 7 ♠, 2 ♦, 5 ♥
Villain checked
Mazter81 bet - $27.00
Villain raised - $54.00
Mazter81 called - $54.00
** Dealing the turn: 3 ♥
Villain bet - $73.25
Mazter81 ????
Villain spiller 34h/19/3.5 over 160 hænder. Virker generelt som en sane spiller, men meget agressiv
Hero har spillet 22/18/3.5-4ish og har ikke nogen tidligere historie mod villain
Det er helt klart villains aggro spillestil som har lagt grunden til hans stack, som er opbygget mens Hero har siddet ved bordet. Hero har ikke rigtigt arbejdet så meget i 3-bets, og har ikke set UTG åbne for 6bb før. What to do?
NL100 SH - KK 3-bettet deep
Stacken til midten.
Stacken til midten.
er fint spillet han sticker reraiser dig flop du går allin og taber hvis han har AA så er det bare uheldigt..
Hvad lægger vi umiddelbart i hans clickraise på floppet? Har ikke lagt mærke til at han kan lave det move før
Mazter81
"Hvad lægger vi umiddelbart i hans clickraise på floppet?" alt mellem Luft og set. Hælder nu mest til et OP.
Det ligner mest af alt noget JJ/QQ værk. Kan næsten ikke forestille mig at han har andet end et PP af en eller anden slags, og hvis det er et over par til det der ligger på bordet, vil han nok aldrig slippe den hånd.
Jeg tror ikke han ville lægge SÅ hårdt ud pre flop med AA. Selv om han er OOP, vil han jo nok gerne have en enkelt caller med sådan en hånd.
Der er med andre ord mange flere hænder han kan spille på den måde som du slår, end der er hænder der slår dig. Call, call, call for dælen da!
Det var også umiddelbart hvad jeg tænker i situationen at han har noget QQ/JJ-ish og næppe vil clicke AA på floppet nu hvor jeg ikke har været særlig aktiv med re-raises preflop...
Ser dog ikke den store grund til at skubbe floppet, giver vi ikke QQ/JJ en god chance for at smide da de vel næppe slår noget som 3better det flop AI?
Helt klart mest sandsynligt med noget QQ/JJ. Tror ikke han åbner for 6bb med AA.
Er dog også muligt med set, tror ikke det er usandsynligt. Persoligt slipper jeg alderig væk fra den der..
@Mazter
"Ser dog ikke den store grund til at skubbe floppet, giver vi ikke QQ/JJ en god chance for at smide da de vel næppe slår noget som 3better det flop AI?"
Tja, hvorfor spør du så om hvad du skal på turn på en blank?
:)
damster
Kan vi få resultatet, plz?
@Damster
God pointe ;), men skulle lige høre noget input fra andre da jeg ikke så ofte spiller deep. Men var også nogenlunde sikker på at jeg fik spillet hånden rimelig fint.
@steelchicken
Ja. VIllain viser 75♣ og hero suger ikke
EDIT: selvfølgelig tak for inputs