Aften!
Reads/Historie!..
Ikke det store da jeg ikke har siddet ved bordet i mere en halv time, dog Mt villain!.. Og virker nogen lunde sane!..
Seat 1: Villain ($151.10 in chips)
Seat 3: ---- ($114.60 in chips)
Seat 4: Hero ($161.75 in chips)
Seat 5: ---- ($35.35 in chips)
Seat 8: ---- ($114.85 in chips)
Seat 10: SB ($47.30 in chips)
Hero Q ♣ J ♣
ANTES/BLINDS
SB posts blind ($0.50), Villain posts blind ($1).
PRE-FLOP
---- folds,
Hero bets $4,
---- folds,
---- folds,
SB folds,
Villain calls $3.
FLOP 10 ♦ 7 ♦ K ♠ Pot ~ 8
Villain checks
Hero bets $6,
Villain calls $6.
TURN A ♠ Pot ~ 20
Villain bets $12
Hero bets $39----- Like?!
Villain calls $27.
RIVER 9 ♠ Pot ~ 98
Villain bets 58$
Hero ------ Crying call / Fold?!
Hvad kan Villain sidder med her?!
Nl100 SH - Q-J turner Strit!
Bet mere på floppet. Det er drawheavy.
Raise mere på turn
Call river, fold kommer ikk på tale.
Fint på floppet, fint på turn -
River må du aldrig folde....jeg sidder og overvejer om vi kan mose her og blive betalt af noget vi slår.
Mickey
jeg synes du spiller hånden fin, jeg ville have spillet på samme måde. desuden er det et easy call på river, tror ikke han fisker for en runner runner, han sidder med et set eller 2 par
EDIT: ellers sidder han med et busted draw han er er ked af ;) sidstnævte usandsynligt, hvem ved
Flop fint, Turn raiser også mere med de stacks. River tror jeg jeg ender med at skubbe.
@ManCini
Hvorfor? vil vi gerne jage ham væk? eller bette for mere value?
@ManCini
Det var også lidt det turn RR jeg tænkte på!!..
Altså han skal kalde 27 ind i 79..
Hvad smider du RR op på så?!..
Et potsized bet er paa $56 paa turn. Jeg pusher river. Villain kan sidde med alt muligt her som vi er foran og som han caller med. Det er meget svaert at saette ham paa en flush med andet end JQs - og den betaler en ok villain ikke med fra BB.
@uffefh
du mener QJs skal foldes der?
@hånden
jeg raiser all in på river, kan som uffe absolut ikke se hvad der skulle slå dig ud over Q♠J♠
@ uffefh
Hvor får du de 56 fra?
potten er kun på 32 når hero better...
sandt, men et raise på pottens størrelse er 56 spir.
kalder man skurkens 12 smider man potten oven i som er 20(pot)+12(skurks)+12(egne) = 44
kald 12 og raise 44 = 56,-
@PUTSKAT
Hero skal først matche villians bet, hvilket bringer potten op på 44. Dvs et pot bet er 44 + de 12 han skal matche hos villian = bet på 56.
Edit: Til hånden; sig ~50 på turn. Push river. Villian betaler way oftere af med 2 par/set end han viser en flush.
@ Ethesp
ja okay, hvis man ser det på den måde, forskel på om der bettes potten eller raises potten?..dette synes jeg dog er et gevaldigt overbet. så skal villian kalde 44 i en pot på 88, 2:1
Jeg ville ikke "raise" hel pot her for at jage ham væk, lugter af for stærk en hånd, sandt han ikke må trække til flushen, men det har han heller ikke odds til hvis vi bare better de 39
EDIT: folder han er der alligevel ikke mere at hente, kalder han, tager vi ham ned på river
@Alle
Takker for svarene, rart lige at få bekræftet den er spillet ok!..
Det med at Villain Mt var god nok, og han virkede også nogenlunde sane, dog fik han lige en note mere.. Sane FUCKING DONK...
Kunne hellere ikke lurer hvad han sad med, så der blev trykket på Call...
SHOWDOWN
Villain shows 8 ♠ 10 ♠
Hero mucks cards J ♣ Q ♣
Villain wins $211.50.
SUMMARY
Dealer: ----
Pot: $214.50, (including rake: $3)
Villain bets $107, collects $211.50, net $104.50
---- loses $0
Hero loses $107
---- loses $0-
---- loses $0