Har 41 hænder på villain. Han har spillet 20/15. Jeg har spillet 17/15.
Hvad er jeres standard spil her?
UTG: $117.21
MP: $102.03
CO: $102.17
BTN: $98.44
SB: $113.08
Hero (BB): $126.61
Pre Flop: ($1.50) Hero is BB with Q♠ J♠
2 folds, CO raises to $4, 2 folds, Hero calls $3
Flop: ($8.50) 6♣ K♠ Q♥ (2 players)
Hero checks, CO bets $6.06, Hero calls $6.06
Turn: ($20.62) 5♦ (2 players)
Hero checks, CO bets $14.69, Hero?
NL100 std spot MP mod TAG
Hvis du kalder floppet skal du næsten også kalde en blank turn og de fleste rivers. Jeg mucker eller 3 better dog pf.
Lol @ "Hvis du caller flop skal du også calle turn og river" :D
Mit standard er call, og check-folde som oftest på river. Men det er sgu lidt umuligt at kommentere specifikt uden at have spillet imod manden eller at have nogle 2nd barrel + 3rd barrel stats..
Jeg vil også hellere 3-bette pre mod en type som ham her. Jeg ønsker ikke at spille post-flop mod en kompetent modspiller med en marginalhandske.
Hånden viser IMO ganske fint hvorfor. Du aner ikke om du er på vej til valuetown eller om han køber den.
Som spillet drysser jeg nok turn, da meget få spillere på NL100 skyder 2nd barrels med skum.
MVH Skod
hmm, jeg vil hellere 3bette 98s så jeg kan slippe væk når jeg rammer TP. Jeg synes fint jeg kan calle og se et flop da jeg tit vil ramme noget brugbart med denne handske.
Jeg foldede hånden til hans turn bet, og tror nu også det var den rigtige beslutning, men ville gerne lige have bekræftet at det var korrekt.
Postede den på 2+2, og de var også meget enige om fold. Har dog ikke super meget respekt for mange postere derinde.
@msm
Det er superspewish at kalde et flop bet for at folde til et turn bet mod TAG spillere.
Arh, det er det nu ikke altid Topper. Er det så bedre at kalde turn og folde river? Eller skal man fordi at man har kaldt flop altid kalde hele vejen til showdown?
Er jeg den eneste der folder pre?! Gider ikke spille QJs i en 2vejs oop.. Tror det blir svært at spille denne profitabelt..
@Yarx
Nej, men nøglen her er at han er TAG... Tag's handrange er snævre og de er pr. definition aggro hvilket betyder at de meget ofte 2nd barreller. Derfor er det spewish mod den type modstandere at kalde flop for at folde turn, da man så næsten altid skal folde turn og dermed har brændt penge af på floppet. Derfor skal man hellere beslutte sig for om man mener ens hånd er stærk nok til at kalde minimum 2 streets allerede på floppet, da det ellers er bedre bare at drysse.
Giver til dels Topper ret. Synes også call er en skidt løsning på flop. Hvis spilleren c-better 100% af tiden kan jeg godt finde et CR frem indimellem, men som standard folder eller 3-better jeg pre. Der må være ringere spillere end ham ved bordet, og hvorfor spille mod de gode oop?
MVH Skod