nl100, str8 draw og overcards, valg af linje?

#1| 0

Hej PN, har læst med her inde et stykke tid, og her kommer så min første hånd til analyse.

Villian spiller 34/25/3 og 3 better 9%, C-bet flop 82%

Button: seat 9
Players in round: 5
Seat 2: Villian ($100.50) (sb)
Seat 5: Hero ($168.70) (bb)
Seat 6: IroOoN ($102.30)
Seat 7: Irkashakk3 ($112.10)
Seat 9: beggarboy ($97)
Villian posts small blind ($0.50)
Hero posts big blind ($1)
---
Dealing pocket cards
Dealing to Hero: [J, T]
IroOoN folds
Irkashakk3 folds
beggarboy folds
Villian raises $2.50 to $3
Hero calls $2
--- Dealing flop [[9], 8, 4] (pot= 6$)
Villian bets $4
Hero calls $4
--- Dealing turn [6] (pot= 14$)
Villian bets $10
Hero raises $31 to $31
Villian calls $21
--- Dealing river [4] (POt= 76$)
Villian checks
Hero bets $76
Villian ......
---

Jeg har arbejdet lidt med at spille nye linier.

Hvad synes I om overstående?? kom gerne med forslag til andre linjer.

/Poples

12-01-2010 23:24 #2| 0

Spiller du nogensinde sets/2par/Overpar på den måde?

Tror nærmest altid at jeg raiser floppet med mine stærke hænder da det er et meget drawish board.
Vil derfor meget hellere flatte turnen, og forsøge at trække value på river når du klonker og ellers bare give op.

Tror også villian kan få sig talt ind i at calle river light, da det er et meget dårligt kort for dig at reppe og du stort set aldrig har en 4 i din range på river.

Anden ting så ligner dit riverbet bestemt heller ikke et valuebet med et PSB ?

12-01-2010 23:24 #3| 0

No offence, men din HH kunne godt bruge lidt finpudsning stadigvæk.

Umiddelbart bryder jeg mig ikke om det, i og med du repper meget underligt ved bare at calle flop og raise en mere eller mindre blank river. Hvad gør du med 44, 88 og 99 på floppet eksempelvis? Uden at vide noget om dit spil tvivler jeg på, du bare caller. Derudover repper villain teeemmelig stærk ved at bette videre på turn på det givne board. Bunden af hans range er vel noget i nærheden af KQc (eller andre kombinationer med to overkort og FD). Tredje grund til, at jeg ikke bryder mig om dit move, skal findes i din betsizing og lige præcis 4 på river; hvad valuebetter du for pot med på river? Den range, du skal hente value fra, caller næppe et potbet. Det kan dog også godt være, man kan vende den om, og sige, at du netop derfor skal bette stort. Som nævnt mener jeg også, at det givne riverkort er utrolig skidt at fyre end tredje tønde af på. Sådan en type folder næppe TT+ - dels fordi de bare er et OP på sådan et bord, og dels eftersom du tager en meget forvirrende og smalt-reppende linje.

Hvor mange hænder er hans stats i øvrigt over? Jeg foretrækker at tage stærke og tricky linjer mod andre - og mere forudsigelige og straightforward - typer.

NB: Jeg vil gerne undskylde på forhånd, hvis ovenstående er rodet og forvirrende.

13-01-2010 12:00 #4| 0
OP

@ mag + poker prince
det kunne meget sagtens være min linje med et floppet set, mod en villian som ham her.

min typiske linje med disse drawings hands er også at raise floppet, men det er jeg er begyndt at ændre lidt på for ikke bare at spille de samme standart linjer hver gang.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar