Indtryk er villain er, en fornuftig spiller uden mange preflop raises - har dog kun været ved bordet i 20 mins ca. Ellers en rimelig tricky spiller, der er varierende.
Hvad gør i her - og skal jeg allerede folle pf?
Mvh
PokerStars Game #30198616909: Hold'em No Limit ($0.50/$1.00) - 2009/07/07 14:16:45 ET
Table 'Shaula IX' 6-max Seat #5 is the button
Seat 2: Mórenito ($87.45 in chips)
Seat 4: Lefong ($54.50 in chips)
Seat 5: t1aon2 ($52.75 in chips)
Seat 6: johnny79 ($118.40 in chips)
johnny79: posts small blind $0.50
HERO: posts big blind $1
Skosmar: sits out
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO [Th Td]
Tonton Sder has returned
Lefong: folds
t1aon2: folds
Tonton Sder leaves the table
johnny79: raises $3 to $4
HERO: raises $8 to $12
johnny79: raises $20 to $32
HERO: calls $20
*** FLOP *** [2c 7c 4s]
johnny79: bets $86.40 and is all-in
Nl100 svært flop spot
Fold altid pf her!!!! Hans 4-bet skriger af styrke, du må aldrig kalde her.
Jeg folder eller skubber preflop.. Hvis jeg kalder har jeg planer om at gå broke på et lavt flop..
Men uden reads og andre informationer folder jeg preflop.. NL100 spillere har en meget snæver 4bet range, og vi er ofte bagud til denne med TT...
Med dit call pre er det über easy decision.. hvad havde du ellers håbet på floppet blev?
Du må som de andre siger aldrig calle pre. Fold or AI
Jaa det var os pf spillet jeg hentydede mest til. Det endte med jeg kaldte da jeg var lidt på tilt og så holdte TT mod hans AK i hjerter.
AI pre 4 handed er mest standard. Som udgangspunkt er det rigtig dårligt spillet det du har gang i med at flatcalle et 4bet, når du så endda bliver i tvivl på et ragged flop. Som spillet har du kun en beslutning på floppet, og det er vigtigt at tænke frem i hænderne og have planer.