NL100 - T7s

#1| 0

3. hånd på bordet, så har ingen reads endnu...
Skal lige siges, at mit min. raise på floppet skulle ha" været for at få et free card på turn, men som i kan se gik den plan i vasken.

Party Poker No-Limit Hold"em, $ Hero (6 max, 6 handed) converter

Hero ($99)
UTG ($43.10)
MP ($111.65)
CO ($69.85)
Button ($105.65)
SB ($208.79)

Preflop:/ Hero is BB with T, 7. SB posts a blind of $0.50.
1 fold//, MP calls $1, 1 fold//, Button calls $1, 1 fold//, Hero checks.

Flop:/ ($3.50) 3, 8, 6 (3 players)/
Hero checks, MP bets $3/, Button folds, Hero raises to $6/, MP raises to $9/, Hero calls $3.

Turn:/ ($21.50) 4 (2 players)/
Hero checks, MP bets $20/, Hero ??

Fold, call...push? Hvad med spillet op til? (ved min.-raiset ikke plejer at være nogen der falder i god jord herinde!?)

Hvilken linie ville i have valgt?

30-09-2005 23:46 #2| 0

Det er ok du raiser floppet for free-card, men så nok hellere til 8-10$. Hvis han så reraiser dig, må du nok ligge dig, medmindre du mener du har gode implied odds hvis du rammer (du er bagud til set og lidt foran 2 par). Et push kan nok ikke retfærdiggøres da han næppe smider et set, og få gange 2 par.

lugter af set eller minimum 2 par - specielt set i lyset af preflop action synes jeg. Du er bagud til begge hænder, så jeg ville nok folde til det turn bet.

30-09-2005 23:57 #3| 0

Øh.. det er satme en stenet linje.

Du vælger at check-raise - fint. Men så raise ordentligt. Hvad vil du opnå med et gayraise? Et freecard kan du umuligt få, da du sidder ude af position.

Min linje er et check-raise, og hvis han re-raiser, skubber jeg stakken ind. Der er mange kombinationer af hænder, du er foran imod - og så har du samtidig noget fold equity.
Hvis du ikke vil skubbe stakken ind på floppet, synes jeg bare du skal check-calle - både flop og turn (med mindre du selvfølgelig rammer på turn).

- Asger

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar