3. hånd på bordet, så har ingen reads endnu...
Skal lige siges, at mit min. raise på floppet skulle ha" været for at få et free card på turn, men som i kan se gik den plan i vasken.
Party Poker No-Limit Hold"em, $ Hero (6 max, 6 handed) converter
Hero ($99)
UTG ($43.10)
MP ($111.65)
CO ($69.85)
Button ($105.65)
SB ($208.79)
Preflop:/ Hero is BB with T♠, 7♠. SB posts a blind of $0.50.
1 fold//, MP calls $1, 1 fold//, Button calls $1, 1 fold//, Hero checks.
Flop:/ ($3.50) 3♦, 8♠, 6♠ (3 players)/
Hero checks, MP bets $3/, Button folds, Hero raises to $6/, MP raises to $9/, Hero calls $3.
Turn:/ ($21.50) 4♦ (2 players)/
Hero checks, MP bets $20/, Hero ??
Fold, call...push? Hvad med spillet op til? (ved min.-raiset ikke plejer at være nogen der falder i god jord herinde!?)
Hvilken linie ville i have valgt?
NL100 - T7s
Det er ok du raiser floppet for free-card, men så nok hellere til 8-10$. Hvis han så reraiser dig, må du nok ligge dig, medmindre du mener du har gode implied odds hvis du rammer (du er bagud til set og lidt foran 2 par). Et push kan nok ikke retfærdiggøres da han næppe smider et set, og få gange 2 par.
lugter af set eller minimum 2 par - specielt set i lyset af preflop action synes jeg. Du er bagud til begge hænder, så jeg ville nok folde til det turn bet.
Øh.. det er satme en stenet linje.
Du vælger at check-raise - fint. Men så raise ordentligt. Hvad vil du opnå med et gayraise? Et freecard kan du umuligt få, da du sidder ude af position.
Min linje er et check-raise, og hvis han re-raiser, skubber jeg stakken ind. Der er mange kombinationer af hænder, du er foran imod - og så har du samtidig noget fold equity.
Hvis du ikke vil skubbe stakken ind på floppet, synes jeg bare du skal check-calle - både flop og turn (med mindre du selvfølgelig rammer på turn).
- Asger