Hey,
Er ret skidt kørende i denne måned, så smider lige lidt hænder op.
Villain er reg og spiller 24/19/2. Vi har spillet en enkelt hånd relativt kort forinden hvor jeg åbner AK, han 3-better QQ, jeg 4-better smallish, han skubber og jeg caller, så ganske standard stuff.
Preflop er måske et fold?
Hero åbner A♣6♥ i SB, villain forsvarer.
Flop: A♠9♣6♦ [Pot ~6]
Hero better 5, villain betaler hurtigt.
Turn: 4♣ [Pot ~16]
Hero better 13, villain raiser til 32, hero?
Skub? Call og c/c river? Fold?
Jeg har noget svært ved at putte ham på en range her. Han raiser AJ+ pf stort set altid tror jeg. Så er der sets, A9, A4, turned draw 78♣ ect.
NL100: To par i BvB
Forudsat 100BBs, så let skub. Du er oop, og han kommer aldrig væk fra nogen hænder, han raiser her. Langt bedst at få det ind nu, inden hans dårligere to par counterfeiter, eller hans draw misser.
Fold er obv. decideret hjernedødt.
Wp; now push.
Phear said it: Du slår hans range massivt og meget lidt han raise-folder i dette spot.
Masser af kort på river der kan dræbe din action eller måske slå dig så push it baby.
Ligger mig også op af Phearlezz - Hvis vi snakker 100bb er det et easy push.
Det kan ikke diskuteres om den skal foldes preflop, det er altid et raise med any A i sb nar den er foldet rundet! I lægden napper du rigtig mange bb's ved at raise fra sb, når den er foldet rundt, og any A er jo foran en stor del af bb's hænder.
Tak for responsen, og jeg endte da også med at skubbe. Bad runs kan dog nemt få en til at sætte spørgsmåltegn ved en masse ganske std spots :)
Du har 2 muligheder her, og det er push eller fold, og det kommer an på dit read på skurken. IMO sidder der overdrevet mange tørre postflop nits, der har en kæmpehandske, når de endelig giver dig modstand, og hvis du vurderer, at han er en af dem, så er det eneste i hans range du slår A4.
Ud fra jeres historik, og villains stats vil jeg ikke vurdere, at villain er den type, og jeg skubber any day for 100 BB's.
MVH Skod
Altså villain er uden tvivl aggro, uden dog at være monster spewtard. Og jeg er vel ret tæt på toppen af min range her i en BvB?
Meh, synes den var lidt trist, men er ret sikker på at han raise/caller A4 + combo draws en %-del af tiden, så synes fold var alt for week.