Villan er reg og spiller 19/12/2.25 over 355 hænder. FlopAF på 5
Der har ingen dynamik været meææem os i denne session, og går udfra han ser mig som 20/15/4
EverestPoker Game #3506302415: Table Dili-28 - $.50/$1 - No Limit Hold'em - 01:36:55 - 2008/07/23
Seat 1: DiegoBahia ($127.90)
Seat 2: HERO ($99.50)
Seat 3: Gerbs ($131.05)
Seat 4: dpickles31 ($100.00)
Seat 5: DucDeGuizz ($102.64)
Seat 6: choupipoux ($72.20)
DiegoBahia posts the small blind of $0.50
HERO posts the big blind of $1.00
The button is in seat #6
*** HOLE CARDS ***
Dealt to HERO [A♣ 4♠
Gerbs calls $1.00
dpickles31 folds
DucDeGuizz calls $1.00
choupipoux folds
DiegoBahia calls $0.50
HERO checks
*** FLOP *** [9♥ 4♦ A♠ pot 4
DiegoBahia bets $4.00
HERO raises to $11.00
Gerbs folds
DucDeGuizz folds
DiegoBahia raises to $37.00
HERO??
NL100 To Par re-reraises i unraised
Kan ikke rigtig sætte villian på andre hænder end A9 eller 44 her??...
ja fold og videre... hvis han har en hånd som du slår, så skal der en note på ham :)
Et set der 3better på et supertørt board? arh....
Call flop - AI på blank turn, dvs alle ikke-9'ere.
"Et set der 3better på et supertørt board? arh...."
Mod en BB der spiller sin hånd stærkt på et es højt flop virker det ikke som sådan et skidt move.
jeg synes faktisk det umiddelbart er et skidt move af villain (hvis han har set). Hero's raiserange på flop er ret bred - any A, 9x(x>9) og bedre.
Range for call 3bet er meget lille og består af 44, 99, A9 & A4 (måske 94). Dvs. han giver ikke hero mulighed for at smide $$$ afsted med svage esser, eller stærke 9'ere (med semibluff).
en standard TAG tror jeg ikke vil smide value ud af vinduet med hovedløst 3 bet.
Det er svært at sætte villain på et set da han er regular og dermed næppe kommer i bukserne hver gang det sker, men hvad kan vi ellers sætte ham på?
94 er det vel tvivlsom om han completer i SB da han er forholdsvis stram, men han er til den passive side, så måske. Det er en af de eneste hænder vi slår - derudover er der kun AT - måske AJ som han ikke enten raiser preflop eller ikke 3-better floppet med af hans Ax-range (udover A9 self).
44 kan han sagtens have hans spil in mente, selvom vi dækker for 4'eren og 99 kan han velsagtens også undlade at raise OOP - hvad siger OP mht. det?
Som hånden udvikler sig tror jeg den rigtige løsning må være et fold, men med en underlig smag i munden. Dog er det en meget underlig linie der er valgt fra villains side
Jeg hælder til et fold, selvom det virker stramt med top- og bundpar på floppet i en SH unraised.
Du slår vel kun 94, AT og AJ, som Villain faktisk kan have med det preflop spil. Sidstnævnte AJ er ret tvivlsom. Jeg ser 44 og A9 som langt mere oplagte muligheder. I kan selvfølgelig også være ude i et split med A4 vs A4, men den er ikke værd at håbe på.
Jeg folder nok og tænker, Villain var på A9 eller 44.
Jeg kommer ikke væk fra den her. Laver også et kald og ender all in på turn hvis der ikke falder en 9.....