Er meget i tvivl om denne.
Spillet er 6 mands jeg har ca.140$ villain har mig dækket.
Jeg har ved mange hænder lavet mine standard raise til 3$ preflop fulgt op med raise efter.
Vi har begge siddet ved bordet et stykke tid men ikke haft nogle store puljer mod hinanden.
Han har spillet meget tight indtil nu. Men har ikke vist mange hænder.
Hero: K♥ Q♣
Hero: raise til 3$
Foldet hen til BB som caller.
Flop K♣ J♦ 5♠
Villain check
Hero raise 5$
Villian clik call 5$
Turn 3♠
Villain check
Hero raise 8$
Villain clik call 8$
River Q♥
Villain check
Hero raise 12$
Villain tænker længe raise til 40$
Hero fold. skidt????????
Er meget i tvivl om hvad jeg er oppe i mod her. raiser jeg for lidt på turn? Skal jeg bare checke den på river?
Føler ikke der er mange hænder der slår hans reraise eller har han bare sporet svaghed fra min side igennem hånden.
NL100 top 2 pair i problemer
Fint at valuebette på river i min bog. Bliver stadig betalt af AK, KJ.
ved ikke rigtig hvor glad jeg er for dot fold på river. Skulle han have spillet AT(i spar?) hele vejen. En slowplayet KKK eller JJJ? Eller kunne han ikke lægge sin QQ, og scoret for det på river?
Du skal calle 28 ind i en pulje der bliver på 112.
Ville ikke engang overveje et fold.
EDIT: ja han kan selvfølgelig have 55. Men synes sgu odds 3:1 er for godt her.
Caller af nysgerrighed og potodds, og betaler mig til den yderst brugbare note som jeg får.
Jeg folded så desvære ikke noget res. Men blev meget i tvivl om jeg gjorde det rigtige.
Er holdt op med at calle af nysgerrighed ;o) Men burde nok havde gjort det med potodds og den brugbare note jeg ville få som du siger.
Jeg checker turn for pot kontrol. Og caller river. Det eneste han reelt slår dig med er et slowplayet set. Men hvis han slowplayer et set her, slowplayer han formentlig også 2 par og derfor caller jeg.
Jeg caller aldrig for information. Har har du dog et soleklart call pga. potodds. QJ er bestemt en mulighed.
Raise i øvrigt til 4 preflop og giv den lidt mere på turn. River er helt skæv, du byder 12 ind i 32 med top to? Jeg havde checkraiset dig med luft her af rent principielle årsager.
Edit: Turn check er selvfølgelig også fint, omend jeg foretrækker et udstik.
Det er nok der jeg begår min fejl. Jeg skal være bedre til pot kontrol med marginale hænder.
Men det handler vel også om at jeg har position. Hvis jeg er first to act og jeg tjekker turn, får jeg så ikke tit på nakken allerede der?
Overvejde meget at checke river, men fandt en valuebet på plads da jeg var sikker på han ville betale mig med KX.