Villian har spillet noget 20/15/2,2 med en 3b% på 3 over 125 hænder. Hans cold calling% er 11 og han har aldrig foldet til et cbet (0 ud af 4). Har set ham raise 2 par i position i en 3bettet pot, men ellers har jeg ikke de store reads.
Har selv været ok aktiv de første 21 hænder (44/29).
Har ikke rigtig lagt mærke til at han har donket før, men PT siger 40%. Men han flatcaller nu heller ikke så tit. Flushen misser på turn, men på den anden side kan han allerede sidde med KQ.
Hvad er planen på turn og hvorfor?
Players in round: 5
Seat 2: knackybzh ($110.25)
Seat 3: 23456hjtr ($99)
Seat 5: masste11 ($92.05)
Seat 6: Hero ($101)
Seat 1: MeaCulpa_777 ($115.25)
knackybzh posts small blind ($0.50)
23456hjtr posts big blind ($1)
---
Dealing pocket cards
Dealing to Hero: [A♣, J♦]
masste11 folds
Hero raises $3.50 to $3.50
MeaCulpa_777 folds
knackybzh calls $3
23456hjtr folds
--- Dealing flop [A♠, T♠, J♣] (8$)
knackybzh bets $6
Hero raises $22 to $22
knackybzh calls $16
--- Dealing turn [5♦] (52$)
knackybzh checks
Hero?
NL100: Top 2 par på drawy board
Med så mange par + draw combis skal der bettes, og jeg vælger også at bette ret hårdt for så at skubbe den lille resterende del på blank river.
Jeg snapcaller et evt. skub på turn eller donk bet på river.
Ok, synes bare ikke, at relativ sane spillere donk better særlig tit. IMØ er det ofte enten en monster eller et kombodraw - specielt på dette flop, som rammer min range rigtig godt. Med kombodraw (Q9s) ville han nok 3bette flop. Han caller måske kun mit raise med KsJs og QsJs. For mig er det så følgende range, men ved ikke om det er for stramt:
equity win tie pots won pots tied
Hand 0: 39.812% 32.92% 06.90% 420 88.00 { AcJd }
Hand 1: 60.188% 53.29% 06.90% 680 88.00 { JJ-TT, AJs-ATs, KsJs, QsJs, JTs, AJo-ATo, KQo }
Den range du sætter op for villian er da helt i skoven imo.
Du ville jo høre fra en stor del, hvis ikk alle sammen, af den range allerede på floppet iform af et 4 bet.
Kan faktisk ikk se en eneste hånd som du kan være bagud imod på turn.
Stubbe, du mener vel i form af et 3bet...hvad ville du sætte hans range på da?
Det skulle da ikke undre mig om han sad med QJ i spar. Han sidder med en masse outs, men har bare ikke ramt den endnu.
QJ i spar er mit bud, så et hårdt bet for at få ham til at folde er mit bud...Omkring potten havde jeg nok satset...
Altså kan ikke se en eneste hånd du er bagud til udover KQ i spar.
Hælder mest til en drawing hand der ikke indeholder flushtræk. Noget ala Q9 98. Kan selvfølgelig ikk udelukke flushtrækket.
Men som sagt. Hånden spiller sig selv.
Turn smider jeg 30 afsted og kalder shove.
bump
@Freshfish
Grineren du soulreader så hårdt og kommer frem til en helt forkert konklusion, vil du have ham til at folde en hånd, der har like 25% equity vs vores? Det forstår jeg ikke :)
Desuden tvivler jeg stærkt på han har QsJs, da han burde ship flop
@Superwerder
Auto bet/call den turn der, absolut ikke andet at gøre.
Den range du sætter ham på er i øvrigt sygt stærk - han kan jo sagtens leade FD, OESD, JX♠, gutters+FD, samt en masse andet du er foran som Ax, JT osv.
Han 3better også TT-JJ en gang i mellem preflop, så du skal formentlig fjerne et par af disse kombinationer fra hans range. Generelt synes jeg din range er for stram. Vi aner ikke hvad han donker med. Det kan være alt fra kombo-draws, til hænder som AQ han ikke ved hvad han skal stille op med. QTs+ er bestemt også i hans calling-range pf, hvis han cold-caller 11% all-around.
Jeg better nok en 25ish på turn, så han kan få lov til at spasse ud hvis han har lyst.
Er det ikke standard at få stakken ind på DET flop med et set eller en straight eller et kombi-draw, før der falder action killers/scare cards/misser drawet på turn?
Det vil sige at med mindre at han er til den mere tricky side, så er hans range stærkt tiltet imod top par, dårligere to par end dine og svage draws.
Jeg ville ikke være bange for at få alle mønterne på bordet her.
Ej der er sku meget lort i den tråd, FreshFish du sejler helt sygeligt meget. Hvis man ikke betcalle stacks top to på et noflush kun floppet straight bord uden at poste tråd, så har man sku alvorlige. Der findes ingen beslutning her, og der findes ingenting at analysere. Hvad der kan analyseres, er hvordan du så også sørger for at ikke kun have en hånd som AJ her.