Table 'Rabat': $1-$1 No Limit HE (Real)
Seat 2: chototo78 ($21,35 in chips)
Seat 5: Ship_it_BaBo ($166,30 in chips)
Seat 7: HERO ($104,35 in chips)
Seat 8: VILLAIN ($79,20 in chips) (on the button)
*** Blind Bet Round *** :
chototo78 : Post Blind ($0,50)
Ship_it_BaBo : Post Blind ($1)
Dealt to HERO: J♠
Dealt to HERO: J♥
*** Pre-Flop *** :
HERO : Bet ($4)
VILLAIN : Raise ($8)
chototo78 : Fold
Ship_it_BaBo : Fold
HERO : Call ($4)
*** Flop *** : J♦ 6♠ 3♣ Pot: ~16,5
HERO : Check
VILLAIN : Bet ($10)
HERO : Call ($10)
*** Turn *** : | J♦ 6♠ 3♣ | 7♥ Pot ~36
HERO : Check
VILLAIN : Bet ($20)
HERO : Raise ($65)
VILLAIN : Call ($41,20)
VILLAIN : All In ($61,20)
Preflop caller jeg kun, da han klikker den, hvilket gør hans range meget snæver. Floppet checker jeg fordi jeg ved, at han better ud efter et check, derefter vælger jeg at call'e (skal den check/raises på floppet?). Og turn er vel det mest optimale, da jeg ved han ikke kommer væk fra sin hånd, eller skal jeg bette ud på turn?
Mine egne tanker angående hånden, er at den er alt for passivt spillet, men hvad siger i?
NL100 Top set
Den er spillet fint..
Kunne måske have overvejet at bette på flop, men det veksler jeg med.
Det er det mest optimale du får ud af den, han sidder jo ikke med 45s, men nok nærmere et overpar.
Havde nok valgt at bette ud på floppet. Men som spillet, så raise hans bet på floppet.
Samme mønster på turn.
Hvad sad han med. Har dig jo kun slået med 4,5.... Den sad han vel forhåbentlig ikke med, eller trak han en heldig K/A på river, som gav ham overset.
Som Xizor. Og aldrig nogensinde CR det her flop som Mccrap er inde på, imo.
Tak for inputtet, blev lidt i tvivl om jeg skulle have c/r floppet, mener ikke jeg ville få noget ud af at byde ud på floppet, da han ville folde AK, AQ og lignende, og han stadig vil til midten med hans resterende range.
Han sad med KK og river var en dejlig J, som gav mig fire ens, så posten her var egentlig bare for, at få alternative input og andre synspunkter.
Jeg CR kun floppet hvis dynamikken er voldsom nok til at jeg kan have KQ her.
Selvf kan et CR være fint nok med dynamikken til det, men jeg går ikke udfra der er den vilde dynamik når det ikke står i OP. ;-) Den ser rimelig readless ud, og udfra det synes jeg næsten et CR på det her flop er værre end et fold, eller noget ;-)