Dette er en situation, jeg synes forekommer relativt ofte, men ikke desto mindre er jeg hver gang i tvivl om, hvordan man spiller hånden mest profitabelt.
Jeg har ikke siddet ved bordet i særligt lang tid, og har derfor ikke nogen reads. Der har heller ikke været nogen særlig dynamik mellem mig og villain. Jeg kan dog tilføje, at villain INSTANT-caller mit bet på floppet.
Kommentarer til alle streets modtages gerne, men det er i første omgang turnplay, jeg er interesseret i at få kommentarer til. Jeg poster resten af hånden senere.
** Hand # 2055388124 starting - 2008-06-15 19:14:29
** Harvest [Hold 'em] (0.50|1.00 NL - Cash Game) Real Money
ProBlomme sitting in seat 1 with $99.58
allinbengt sitting in seat 2 with $202.50
Hogga1 sitting in seat 3 with $147.70
HATCHET32 sitting in seat 4 with $12.79[Dealer]
saintoza sitting in seat 5 with $47.49
steef_79 sitting in seat 6 with $90.14
saintoza posted the small blind - $0.50
steef_79 posted the big blind - $1.00
** Dealing cards to ProBlomme: 9♣, 9♥
ProBlomme raised to $4.00
allinbengt folded
Hogga1 folded
HATCHET32 folded
saintoza folded
steef_79 called - $4.00
** Dealing the flop: 7♦, 6♦, 9♠ Pot: $8.5
steef_79 checked
ProBlomme bet - $8.50
steef_79 called - $8.50
** Dealing the turn: 5♣ Pot: $25.5
steef_79 checked
ProBlomme ?
På forhånd tak.
Blomme
EDIT: Reads
EDIT EDIT: instantcall
NL100: topset -> draw completer
Bliver nød til at bette igen gundet flushdraw.
Blomme bets 18-20$ og brækker sig hvis han rester.
Allan
Du skal bette ud for ikke at give gratis kort til skyltræk. ~18$ lyder fint. Og fold til shove mod ukendt.
Overvej at checke river hvis du ikke fylder op. Det er stort set ingen hænder du kan få value fra. Missed draws folder uanset hvad, strit'en slår dig, to par + havde du hørt fra tidligere på et så drawy bord.
preflop/flop ser fint ud - instant call på flop kunne tyde på ♦ draw / strit draw - han ville ikke tjekke turn hvis havde han havde ramt sin strit - han sidder med noget ala k♦ 10♦...
byder 20 og kalder til et skub
Tak for svarene!
Der er tilsyneladende total enighed om, hvordan denne skal spilles, og det er egentlig også sådan, jeg normalt spiller den, tror jeg. Har bare brændt nallerne nogle gange, og er så blevet i tvivl. Som itc læser jeg også hans instant call på floppet som et draw af en eller anden art, men jeg er ikke enig i, at han nødvendigvis ville bette en ramt straight på dette niveau.
Anyway... tvivlen efterlader mig desværre med det modsatte move, end hvad der bliver anbefalet her, så jeg checker... Hvordan spiller I river herfra?
** Dealing the turn: 5♣ Pot: $25.5
steef_79 checked
ProBlomme checked
** Dealing the river: 4♦ Pot: $25.5
steef_79 bet - $17.00
ProBlomme ?
Blomme
det er jo et klamt spot når du spiller turn så passivt? med dit tjek på turn har du vel gjort dig en tanke om hvad du vil gøre i tilfælde af en ♦ falder på river...? Blomme??
ja, det har jeg selvfølgelig, men vil alligevel gerne høre jeres mening... Men selvfølgelig evaluerer jeg også efter, hvad han gør på river...
Blomme