VILLAIN er en god TAG (har ikke spillet ham før, så han er måske ny reg, og har kun omkring 100 hænder på ham), som endnu ikke har gjort noget vildt out of line, det samme gælder HERO. Har reads på VILLAIN, som er set call'e med QQ fra knappen efter raise fra aggro CO til 4, ellers intet. Der er heller ikke read på om han c/r med FD eller SD.
Seat 0: --- ($106,60 in chips) (on the button)
Seat 1: VILLAIN ($197,10 in chips)
Seat 2: --- ($57,50 in chips)
Seat 7: HERO ($323,30 in chips)
Seat 8: --- ($112 in chips)
*** Blind Bet Round *** :
VILLAIN : Post Blind ($0,50)
--- : Post Blind ($1)
Dealt to HERO: Q♠ K♦
*** Pre-Flop *** :
HERO : Bet ($4)
kanari222 : Fold
Teodjion : Fold
VILLAIN : Call ($3,50)
--- : Call ($3)
*** Flop *** : Q♣ K♣ 2♥ Pot: 12
VILLAIN : Check
--- : Check
HERO : Bet ($9)
VILLAIN : Raise ($29,50)
--- : Fold
HERO : Call ($20,50)
*** Turn *** : Q♣ K♣ 2♥ 5♣ Pot: 71
VILLAIN : Bet ($42)
HERO : Call ($42)
*** River *** : Q♣ K♣ 2♥ 5♣ 10♠ Pot: 153
VILLAIN : Bet ($121,60)
VILLAIN : All In ($121,60)
HERO : Fold
Vil gerne have kommentarer til alle streets.
Mine tanker:
Flop: Et re-raise til 90-100, vil få ham til, at fold'e alle hænder vi er foran?, pånær combidraw TJs. +HERO afslører sin hånd 100%. Dog er der mange kort på turn vi ikke vil se, som vel taler for raise?
Turn: VILLAIN ved, at ♣ er et scarecard, og kan finde på, at bluffbette, derfor call, i håb om check på river.
River: Hans AI indikerer massiv styrke, på et farligt bord = fold?
VILLAIN's range: 22, en vildt overspillet Kx(meget usandsynligt), flush og air.
Tankerne går mest på, om han ofte har air, da han er tænkende, og ved HERO kan lave laydowns. Og så selvfølgelig om HERO's linje er helt hen i vejret.
NL100 TopTwo 200bb dyb
Flop: Synes det er fint at kalde, han c/r pot hvilket godt kunne indikere et set eller usandsynligt top2 som dig, synes det er lidt for frisk spillet af ham hvis det er FD.
Turn: Der misser du en åben chance for at se hvor han står (og se om klør er scarecard for ham), enten fold eller raise den op i ca 100, hvis han skubber er der easy fold, og et kald fra ham gør det let at smide til skub på river.
River: Så langt skulle vi slet ikke være kommet uden brikkerne på midten eller hånden mucket, så her er fold selvsagt, kan ikke se hvad du slår her.
Det peger mistænksomt mod flush mht bettingmønsteret, jeg havde dog foldet på turn eller raiset ham alt efter read/dynamik.
Air ville være super spil af ham, men synes ikke hans halve potbet på turn, og derefter skub ved ekstra scarecard trækker i den retning.
/J.
@Caesar
Du har fået PM. :)
Altså, jeg skal bruge et specifikt read for _ikke_ at 3bette floppet. (og det skulle så være noget ala at manden er verdens største nit, 5/2/0).
Villains range indeholder en masse andet end 22 og air, hvilket du skal charge ved et raise.
Ved at 3bette floppet sætter du villain i et ret makabert spot med en stor del af hans range, da han nu har bygget et stor pot oop med en masse draws.
Jeg er med hilberado.
Jeg renakker flop til 91$/kalder et push or so og skubber non klør turn.
Da den nu completer b/fer jeg turn på en god dag, på en dårlig c/f'er jeg.
Har han set 2/Q/K så note på ham at han spiller dem hårdt og evt ikke renakker toppar preflop.
Allan