Jeg har spillet ved dette borde i små 15-20 hænder og har forholdt mig roligt og spillet få hænder (hvilket villain sikkert ikke har bemærket med alle de pots han har været med i).
Villain er super loose og super aggro. Både pre og postflop. Han er 45/21/5,5
Han er ikke bange for at give på nakken med anything. 2. barrel har jeg set ham fyre af et par gange på både drawheavy'e og tørre boards.
Hans prefloprange kan være alt fra connectors til suitede kort.
Game #3434752454: Hold'em NL ($0.50/$1) - 2006/09/19 - 17:53:27 (ET)
Table "CarbonCliff" Seat 8 is the button.
Seat 1: Razga ($100 in chips)
Seat 2: Luckypie ($23.50 in chips)
Seat 3: Ant_cleo ($18.72 in chips)
Seat 4: bigboom ($57.50 in chips)
Seat 5: katharsis ($125.50 in chips)
Seat 6: Villain ($129.15 in chips)
Seat 7: skodhoved ($93.75 in chips)
Seat 8: Kruck ($38.50 in chips)
Seat 9: __eddie__ ($20 in chips)
Seat 10: Mmmmmm003 ($66.75 in chips)
Mmmmmm003: posts small blind $0.50
Razga: posts big blind $1
----- HOLE CARDS -----
dealt to Razga [J♠ T♥]
Luckypie: folds
Ant_cleo: calls $1
bigboom: folds
katharsis: folds
Villain: raises to $3
skodhoved: calls $3
Kruck: folds
Mmmmmm003: folds
Razga: calls $2
Ant_cleo: calls $2
----- FLOP ----- [6♠ 9♥ J♥]
Razga: checks
Ant_cleo: bets $5
Villain: raises to $20
skodhoved: folds
Razga: ??
Hvis jeg raiser (click?) folder vi så til et all in?
Simply fold?
Fold preflop?
Har svært ved at spille mod SÅ aggressive spillere, da jeg har svært ved at sætte dem på en hånd.
NL100 TP mod super agg Villain
På et bord med en superaggressiv spiller, så vælg dine hænder med omhu... Selv løse spillere rammer hænder og 10-Joff er ikke meget værd i en raiset pot. Jeg folder altid her, og venter på en mindre marginal hånd.
Hvis du bare caller har din hånd desuden meget svært ved at improve og du står overfor en endnu sværere beslutning, næsten ligemeget hvilket kort der falder.
Jeg folder og venter på en bedre hånd og justerer i øvrigt mit spil til superTAG. Du skal nok ramme ham senere...
jeg er ikke glad for den kicker du har. du siger netop det er svært at sætte villain på en hånd, men vi har jo også Ant_cleo som vi skal passe på. fold her.
@ razga.
kan du huske igår aftes/nat hvor vi lige sad ved bord sammen meget kort?
når jeg lige får tid senere poster jeg lige to hænder som er god griner. de foregik lige efter du smuttede.
bet ud på flop så har du en nemmere beslutning end nu hvor du har et bet og et raise til dig.
Jeg vil ofte folde pre-flop hvis han er ultra agrassiv fordi jeg skal floppe en straight eller 2 par for at kunne spille hånden med tilpas stor sikkerhed mod en så agrassiv spiller. Da det kun sker ca. 3-4 % af gangene har jeg ikke odds til et kald her. Jeg er ikke tilfreds med at floppe et straight træk da jeg sandsynligvis ikke vil have tilstrækkelig gode odds til at trække efter den.
Havde du haft JTs vil det være et kald.
sunek
Fold.. Han kan sidde med alt! - plus du har ant_cleo med et bet foran dig!
Synes også det er skide svært at spille mod en super loose agr. - Derfor spiller jeg færre hænder og strammer op. Og er bare glad for at sidde ved bord med ham - da han helt sikkert går broke!
Mvh Lasse K
Jeg caller og prøver at komme all in mod ham på turn...
Alt det der tight spil mod en der er super agg og halv maniac og så rammer man TP og backdoor flush og strit, der ligger jeg mig sku ikke!
Alex:
Det er et easy fold.
JTos er en problemhånd - især på sådan et flop.
Kan godt se det ikke var en optimal hånd jeg valgte der. Tror ikke lige jeg tænkte over det var ham der raisede (da jeg callede preflop). Men jeg vælger den stensikre weake løsning og clickraiser.
ant_cleo vælger at folde selvom han kun har $10 tilbage.
Villain tænker meget længe og spørger i chatten: "u got trips?"
Jeg svarer ikke.
Han folder omsider og skriver han foldede J8 (!!!).