nl100 TP møder river push

#1| 0

Villian virker tight og tænkende, dog med nogen sjove bluff nogle gange... 20/15

HERO (QK) bet 3$
Villian raise to 10$
HERO call

FLOP
953
check check
Turn
Q
HERO check
VILLIAN bet 14$
River
J
HERO bet 19$
VILLIAN pusher (70$ mere for HERO)
HERO ???

Det eneste jeg vil høre noget for er på riveren!!!!
HERO lille bet ligner vel et blockbet så hvad vil VILLIAN skubbe med?? Skal denne kaldes??

27-02-2009 17:28 #2| 0

syntes den eneste hånd villian ligner er AQ, kan ikke se hvad andre hænder han ku være, men kan heller ikk rigtigt se ham skubbe den på river for value, hvis han er tight.

Du ligner vel et missed fd mest af alt.

hvis villian er tænkende slowplayer han ikke høje par/sets på drawheavy boards i en reraised pot.

Er ikke vild med dit flop call OOP, du har en hånd som meget ofte har enorme reverse implied odds til hænder som AQ og AK. Når du så endelig rammer, vinder du en lille pot eller taber en stor. Men med din linje vil jeg foretrække et bet på turn - du aner ikke hvor du står i hånden når du checkcaller turn og derfor bliver river noget gæt værk.

27-02-2009 18:21 #3| 0
OP

Nu prøvede jeg på at lave en "reverse"... Det er mig der er villian.... Så derfor jeg gerne ville prøve at sætte mig ind i Hero's tankegang.... Jeg synes selv at Hero repræsenterer en halvsvag hånd.... Derfor jeg ikke fatter hans rivercall...
Så er mit riverbluff for svagt eller har jeg med en løs donk at gøre?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar