Villain er den samme som i min TPNK-hånd, men denne hånd udspilles kun 5 hænder efter den anden, så jeg er stadig stort set readless.
Hvilken linje finder vi frem, når han begynder at donkleade sådan der på så tørt et board, når vi sidder med TPDK?
No-Limit Hold'em, $1.00 BB (2 handed)
saw flop
BB ($18.40)
Hero (SB) ($102.20)
Preflop: Hero is SB with A♥, J♠
[color=#CC3333]Hero bets $2.50, BB calls $2
Flop: ($6) 7♣, Q♥, A♠ [color=#009B00](2 players)
[color=#CC3333]BB bets $1, Hero ?
NL100: TPGK mod lavt donklead IP
Som standard raiser jeg altid. Uanset om jeg har ramt eller ikke. Hvis de folder kan du altid gøre det når de minbetdonker.
PS: Du mangler potsize...
skurk har 18$ hvoraf d e 2,5$ ryger ind pre, altså 15,9$ tilbage or so. Hvordan kommer vi ikke ind 100% af tiden her ?
Aner dog ikke hvad den anden hånd har at side, har ikke lige set den.
Raise småt - der er stor værdi i at holde sådanne aber inde i potten. Raise til 4 or so og bet 4-5 på turn og det sidste på river. Så stacker du en Q hver gang. Poker is easy.
Eftersom han raiser pre, kan vi så ikke frygte at han sidder med AK, AA, QQ og laver bettet for at lokke os med?
deadboy?
er med på supersennels vogn - vi vil super gerne ind, men samtidig også gerne have action, så synes et forholdsvist lavt raise giver mening.
LOL deadboy - don't do drugs man.
Well, jeg kører Break Even på Nl4 så jeg forsøger bare at suge så meget til mig som muligt :)
deadboy: det er HERO der raiser pre - sådan er det også på NL4 handhistories :-)
Arg fucking hell.. Ja så gir det lidt mere mening.. Troede Villain raisede pre. My bad.
"LOL deadboy - don't do drugs man." priceless :D
Enig med supersennels
Ser det her såååååå tit, når donks snitter floppet. Byg potten stille og roligt - hvis det ikke bliver for dyrt, så caller han sikkert med alt der har outs, og ender sikkert med at calle den helt ned fordi han ikke kan....ja....folde!! Poker is ez +1
Lad vær at folde, reclick ham lidt og hvad ved jeg, indtil der ligger 18 i midten.
Vi har TPGK med en stack-to-pot ratio på 2,5, så det er auto-stack off. Jeg kan ikke forestille mig at jeg nogensinde folder her uanset hvordan turn og river ser ud.
Villains donk bet er desværre lidt for lavt til at få hele hans stack ind uden at raise. Desværre er donk bets ofte et tegn på svaghed, så vi skal raise lavt for at holde villain ind. Jeg foretrækker at raise floppet, da turn-raises altid viser enorm styrke.
Jeg raiser floppet til $2.5, better $5 på turn og $7.5 allin på river.
Jørn
Enig med de andre her.
Du har 2 streets til at få hans $18 ind, hvilket ikke skulle være det store problem.
lol. Jeg havde selvfølgelig aldrig bare overvejet at folde i spottet. I sagens natur var jeg bare ikke sikker på, om jeg burde raise eller lade ham hænge sig selv. Jeg kan (igen) godt li' SuperSennels approach.