Poster en del hænder her i den kommende tid for at få tjekket op på mit spil. Kommentarer til den valgte linje og den specifikke situation er som altid kærkomne.
Som sædvanlig, har jeg ingen reads. Jeg vil i nærmeste fremtid få gang i PA HUD, så jeg kan komme mere med på den front.
Hvad gør vi i hånden, hvor vi raises på et drawy board med vores TPGK?
- pkrgoddess1 sitting in seat 1 with $65.19
- ProBlomme sitting in seat 2 with $137.10
- Dictek sitting in seat 3 with $74.93
- Owen02 sitting in seat 4 with $40.75 [Dealer]
- eyalaff sitting in seat 5 with $18.38
eyalaff posted the small blind - $0.50
pkrgoddess1 posted the big blind - $1.00
** Dealing card to ProBlomme: K♦, Q♣
ProBlomme raised - $4.00
Dictek called - $4.00
Owen02 folded
eyalaff folded
pkrgoddess1 called - $4.00
** Dealing the flop: 7♠, K♠, 8♥ Pot: $12.5
pkrgoddess1 checked
ProBlomme bet - $12.50
Dictek raised - $25.00
pkrgoddess1 folded
ProBlomme ?
På forhånd tak.
NL100: TPGK raises på drawy board
Jeg pusher. Vi vil gerne beskytte vores hånd, da der er rigtig mange kort vi ikke vil se og vi er obv. gode her ret ofte. Vi er more or less committed på turn alligevel, hvis vi bare betaler flop, så klart push IMO.
Jeg folder bare.
Alternativt kan du coldcalle og få mønterne ind på en blank turn.
Jeg ser os stort set kun få calls fra 50/50 hænder og hænder der crusher os hvis vi rester floppet.
Mickey
@mickey
Hvis man kan tale om et sådant, hvad er så standardplayet på et drawy board, hvor man bliver raiset med f.eks. overpair eller TPTK? Antaget standardmodstander og effektive stacks på 100BB.
Du er ikke meget for et skub? "Standard" er måske nærmere at calle og reste en blank turn, som du er inde på?
Blomme
det her spot kommer jo kun andt på dit read af villian, og hans af dig - hvis du er en aggro spiller kan jeg ekstremt godt lide et push, og tror du får kald af mange hansker du er rigtig godt inde imod, problemet er at du ikke kan kalde hans raise, da du ikke aner hvad du helt præcis er bange for - dvs fold eller push i min verden, jeg kunne dog godt finde på at induce raise til $67.50.
men det hjælper ikke at poste sådan en hånd som denne, readless
jeg folder - tror ofte villian har set/2par her