Villain har jeg til at spille 27/23/3.1 over 960 hænder. Hans 3bet-% ligger på 9, og generelt set virker han til gerne at ville styre slagets gang. Jeg har selv vist mit semi-nittede TAG-ansigt frem so far på bordet.
Mine tanker går på, at villain formodentlig 3better de Ax-hænder, der har mig slået. Derudover regner jeg egentlig også med, at han 3better 22, JJ og AA PF. Dette efterlader en røvfuld af draws, som jeg bare gerne vil ind mod asap. Derfor shovede jeg bare stacken ind på floppet.
Like/dislike?
$100.00 USD NL Texas Hold'em
Seat 3 is the button
Seat 4: grazuolis11 ( $102.00 USD )
Seat 8: OMGNOES ( $119.95 USD )
Seat 1: Hero ( $114.50 USD )
Seat 3: lilGLAMgurl ( $179.55 USD )
grazuolis11 posts small blind [$0.50 USD].
OMGNOES posts big blind [$1.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ 7♠ A♦ ]
Hero raises [$3.50 USD]
lilGLAMgurl folds
grazuolis11 calls [$3.00 USD]
OMGNOES folds
** Dealing Flop ** [ A♥, 2♥, J♠ ]
grazuolis11 checks
Hero bets [$6.00 USD]
grazuolis11 raises [$17.00 USD]
Hero raises [$105.00 USD]
NL100: TPNK @ drawy flop for stacken IP
Tror lige jeg folder efter at han raiser dit cbet. Du kan da ikke forvente at han 3better 22 og måske ikke engang JJ til dit UTG-raise. Han repper ikke rigtig noget, men du kan ikke sidde at gætte dig til hvilken range han gør det med og håbe på han har draw, du er knust af hænder der slår dig, deriblandt AJ. Du håber på at komme ind mod et kombodraw eller Jx + FD som mindst har mindst 40% mod dig. Jeg hælder mest til et call hvis han frisk i det og så må jeg jo folde til et turnbet. Folder mod nogle nit-regs.
Ehhh.. Fold preflop??
Du nitter den men åbner A7o i CO. What the f..?
Jeg folder flop medmindre jeg har nogle stærke reads, der giver mig grund til at gøre andet. Vil du ud med dit nick? :)
Wp, selvom AJs nok er en del af hans flat range (ligesom den så afgjort også er en del af hans 3bet range) så har han oftere Jx♥ og stærke draws her. Ind med stakken! Iø vil jeg tilføje, at når du better det board, skal du have taget stilling til hvad du vil gøre vs et cr. Det er obv et højvarians spil at komme ind her, og er man ikke til det, skal man checke bag her.
Iø gør jeg det til 43-48 i stedet for at shippe, bare for at kunne bluffe en gang i mellem...
Mht A7o pre utg 4vejs: RAISE FOR HELVEDE HVER GANG! Som udgangspunkt, skal vi nok raise alle Ax fra c/o i de her spots, med mindre vi får på nakken for ofte af knappen
@Viggo
Han repper ikke rigtig noget
Og derfor skal vi ikke folde right away.
Hvis vi regner med han ALDRIG er out of line her, og gør det bare med naked FD, har vi 39% mod hans range. Med en død 30'er basse i midten, er der ikke meget galt i at stikke $ ind. Men med en 3bet på 10%, må vi forvente at en god del af nedestående range, 3better pre, så jeg tror vi er bedre inde end som så...
Hand 0: 38.737% {Ad7s}
Hand 1: 61.263% {22, AsJs, KhQh, KhJh, KhTh, QhJh, QhTh, JhTh, Jh9h, 5h4h, 4h3h, AcJs, AdJs, AhJs}