Hvordan spiller i den her?
Vil bare lige sikre mig at jeg ikke er helt ved siden af.
Villian1, som er pf-raiser er ny ved bordet derfor ingen reads.
Villain2, er Erkonada som over ca 300 hænder er 22/14/3.4, spiller umiddelbart fornuftigt.
$100 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, August 07, 17:52:23 ET 2007
Table Table 125384 (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of players : 6
Seat 4: nitro_74 ( $98.78 USD )
Seat 5: Barebuholog ( $97.18 USD )
Seat 6: HERO ( $102.85 USD )
Seat 2: aravaalex ( $65.35 USD )
Seat 3: Erkonada ( $115.60 USD )
Seat 1: del_cav ( $46.40 USD )
Barebuholog posts small blind [$0.50 USD].
HERO posts big blind [$1 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ J ♠ A ♠ ]
del_cav folds.
aravaalex folds.
Erkonada calls [$1 USD]
nitro_74 raises [$5 USD]
Barebuholog folds.
HERO calls [$4 USD]
Erkonada calls [$4 USD]
** Dealing Flop ** [ 4 ♥ , 9 ♥ , J ♥ ] POT=15,5
HERO bets [$12.50 USD]
Erkonada calls [$12.50 USD]
nitro_74 folds.
** Dealing Turn ** [ 8 ♣ ] POT= 40,5
HERO bets [$27.50 USD]
Erkonada is all-In.
HERO folds???
Mine tanker ang hånden er at jeg bliver nødt til at beskytte mig mod draws derfor turn-bettet, dette kunne dog være større, men hvis han trækker til en flush, så får han alligevel ikke odds til det. Da han skubber, har jeg vel reelt intet andet valg end at folde?
Kunne alternativt have valgt at 3-bette preflop, men er jeg helt forkert på den hvis jeg hellere vil spille den mere passiv imod en ukendt pf-raiser?
På forhånd tak for jeres inputs...
NL100 TPTK farlig flop.
Fold preflop, eller reraise, mod unknown kan jeg bedst lide et fold.
Floppet er soso, dunno om jeg leader, men det er sikkert fint nok - turn er et tjek fold i min bog tho.
Mickey
Reverse implied odds. check/call flop og c/f turn.
@Rasseren
0.
Hænder som disse er så svære at spille, du har intet information. Han kan sidde med alt fx. AA,KK,QQ,JJ,1010,99,88,J9,J8,89, 44 osv. osv. osv.
1. FOLD
2. Det er desværre straffen for at calle et pf raise med AJs OOP , det bliver ALT ALT for svært at spille hånden. Og det her har jeg lært på den hårde måde. Den er jo også 3 vejs, som medføre at den bliver endnu sværre.
3. Som spillet ville jeg nok give floppet mere gas $14 i de $15,5. Hvis du kan sætte ham på FD, så lad ham dog også betale for det på turn med $35. Men bare svært at sige.
Med bare TPTK ønsker man at holde potten nede i denne situation, men man ønsker også at beskytte sin hånd og ikke give gratiskort. Man ender i et paradox!