NL100: TPTK i problemer

#1| 0

Villain er regular men spiller umiddelbart ikke særlig godt. Han spiller 26/18/2.4, 3b: 6%, WTSD 30% over 321 hænder.

Underligt nok har jeg ikke nogle noter på ham udover han spiller 4 borde ad gangen.
Han har ikke donket før.

Seat 8: BurnMyMoney ( $99.00 USD )
Seat 3: ganescha ( $150.90 USD )
Seat 4: HERO ( $128.00 USD )
Seat 6: gauisusgero ( $90.75 USD )
Seat 7: geoka2 ( $117.90 USD )
BurnMyMoney posts small blind [$0.50 USD].
ganescha posts big blind [$1.00 USD].

** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ As Qd ]
HERO raises [$4.00 USD]
gauisusgero folds
geoka2 folds
BurnMyMoney folds
ganescha calls [$3.00 USD]

** Dealing Flop ** [ Q, J, 6 ] POT: 8,5$
ganescha bets [$6.00 USD]
HERO calls [$6.00 USD]

** Dealing Turn ** [ 8 ] POT: 21,5$
ganescha checks
HERO bets [$15.00 USD]
ganescha raises [$35.00 USD]
HERO?

Jeg overvejer at raise flop, men tror han har mange (kombo)draws og nutty hænder i sin range, så jeg er glad for at se en blank turn inden jeg smider en masse $ ind.

06-06-2010 21:18 #2| 0

Jeg synes det er fint at kalde floppet - du kommer sandsynligvis kun ind mod combodraws og bedre hænder - især da du selv sidder med A

Turn synes jeg er fint spillet og nu folder jeg - som du selv beskriver villain er han ikke synderlig god, så han er formodentlig ikke ude og lave numre, og der er vel nærmest intet han kan checkraise for value som vu slår

06-06-2010 21:33 #3| 0

jeg folder også.

du better for info og han fortæller dig han har 9-10. hvis du caller kommer der et bet på $50+ på river, så det kommer til at koste dig min $70 at finde ud af om han har KQ. not worth it.

06-06-2010 21:46 #4| 0

Jeg overvejer at raise flop, men tror han har mange (kombo)draws og nutty hænder i sin range, så jeg er glad for at se en blank turn inden jeg smider en masse $ ind.

lol hvilke nutty hænder? 66 og QJ?

Floppet er super drawheavy, hvorfor jeg raiser og forventer at komme godt ind mod diverse draws samt overspillede QK og andre Qx hænder.

Som spillet folder jeg også turn.

06-06-2010 22:41 #5| 0

@n00b

Vi better da ikke turn for info -- vi better for value og protection

06-06-2010 23:00 #6| 0

@Thyssen

Ja ok du har naturligvis ret i at vi better for value og protection mod flushdraws og en dårligere Q :) Jeg mener dog at eftersom det ene draw ramte at der også bettes for info.

Det villain fortæller er i hvertfald at han har AQ slået og jeg tror det bliver (for) dyrt at finde ud af om han lyver. Vi kan måske være heldige at den går c/c på river hvis en rammer.

07-06-2010 02:10 #7| 0

n00b @

Tror du overvurdere infobets og inforaises lidt for meget. I realiteten er der ingen bet eller raises der skal gøres for info, de skal gøres for value, FE eller døde penge.

Vi beskytter da ikke mod dårligere Q? Tror du har misforstået begrebet at beskytte sin hånd. Hvis vi beskytter mod dårligere Q beskytter vi så også mod 2 par og 3 ens? Det giver jo ingen mening. Det er det samme som at sige vi håber han folder den dårligere hånd, bare fordi han har equity.

Til hånden @

pre - std

flop - fint at call, vi håber nærmest at komme ind mod et flip, da jeg tvivler på at Villain er 3better andet end kombodraws. Tit vil han også have et overcard - og så er han pludselig favorit.

turn - fin betsize, vi skal charge en masse draws samt have value fra Qx og Jx.

Folder her, da han er dårlig reg kan det godt være han ikke fatter noget og har checket klonket straight eller set på turn og derfor hellere vil cr, hvilket er absurd dårligt. Mine erfaringer med dårlige regs på OnGame er at de pludselig beslutter sig for at slowplay deres hånd på turn efter cbet og så vælger at cr.

Hvis han caller og river blanker hælder jeg næsten mod cc hvis du har oplevet ham som typen der godt kunne bluffe eller hvis han har en høj aggression. Ellers så er det vel std at bette for value igen mod dårligere Qx og tyrecalls fra Jx.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar