NL100 TPTK tørt board turn mod reg-raise

#1| 0

Villain er den største vinder i min database (udover mig selv :P). Han spiller 24/17/2 over 1932 hænder. 3bet 4% (5% fra BTN). Fold til flop cbet 40%. Fold til turn cbet 47%.

Hvad gør I mod hans raise?

Hero (UTG): $100.00
MP: $98.78
CO: $166.44
BTN: $222.48
SB: $100.50
BB: $43.48

Pre Flop: ($1.50) Hero is UTG with A J
Hero raises to $3.50, 2 folds, BTN calls $3.50, 2 folds

Flop: ($8.50) J 5 3 (2 players)
Hero bets $6.06, BTN calls $6.06

Turn: ($20.62) 3 (2 players)
Hero bets $14.69, BTN raises to $44, Hero?

24-05-2009 22:31 #2| 0

Det er standardlinien for en rigtig stærk hånd.

Uden reads er det er et sikkert fold i min bog.

25-05-2009 10:58 #3| 0

Umiddelbart monster, men faktisk lidt mærkeligt....

Hvis villain har 55 eller 33, hvorfor raiser han så turn?...hellere lade dig valuetowne dig selv på river og skub over her.
Hvis villain har TT-66 og tror, at du kan finde på at skyde igen på turn, hvorfor raiser han så?....

hmmm...ligner måske noget QQ....

mærkeligt sted for villain at bluffe, så jeg smider sku.......

25-05-2009 11:07 #4| 0

Jeg synes umiddelbart ikke det giver nogen som helst mening med andet end QQ(og der gør det heller ikke).
Med hans lave 3-bet%, så kan han godt have sniget QQ med ind imellem.
Ringere made hands caller eller folder han formegentlig bare... og det samme med bedre hands.. dem caller han også bare. Jeg har meget svært ved at se en 3'er hos ham, eller for den sags skyld 2 af dem.

Han har KK eller QQ tror jeg, men jeg var nok gået broke alligevel... Er så ringe til at spille AJ, og har ikke alle de fine stats du har lige ved hånden når jeg spiller, så kommer næppe fra den. Det skyldes også, at spillere ofte bliver træt af mig, og "tager et stand" ind imellem. Men hvis du selv har spillet semitør-fisket, så bare i mucken med den.

MVH Skod

25-05-2009 11:24 #5| 0

Jeg er ikke 100% enig i noget der er blevet sagt endnu.

En modstander som ham flatter ikke QQ, måske til nøds KK eller AA hvis der er en aggro spiller i blinds der gerne giver den et squeeze, men det lader ikke til at være tilfældet.

Har du virkelig nul reads på ham over 2k hænder? Hvis han er std vindende med like 5ptbb på dette limit (hvor meget vindende er du selv?) ser jeg hans range værende noget bredere end hidtil opstillet af de andre.

Korrekt sets er i hans range, men det er en MEGET underlig betsizing han laver hvis han vil have dig til at calle på turn ift rivershove. Derfor hvis han er dygtig, så tror jeg ikke at set er tilfældet. Jeg har svært ved at se ham med en über nuts hånd her, med mindre han er uopmærksom på sine betstørrelser.

handrange som jeg ser den: AJ, KJ, luft, A4, set, evt overpar.

Men som sagt af de andre er det også mærkeligt sted at bluffe. Jeg har bare svært ved at se ham laver sådan en underlig betstørrelse for at få din stack hvis han v-better..
Jeg tror sgu at jeg betaler og smider INSTA note bagefter. Især hvis du intet har på ham efter 2k hænder ;)
Så er den info du får fra denne hånd guld værd i fremtiden og imo helt sikkert 100bb investering værd

25-05-2009 13:06 #6| 0

Jeg folder.. En villian som ham bluffer ikke nok til at vi kan komme til midten med positiv ev.. Den er top mærkeligt spillet fra villian side, men har har formentligt også gang i 7 andre borde!

Torreds@

hans sample kommer formentlig fra datamining. Jeg syntes ikke dette her spot er er 100bbs værd for en note. Det her er jo 6max og ikke HU;) ....Og det er vel næppe pga databasens største vinder, at Yarx sidder ved bordet..

26-05-2009 00:46 #7| 0
OP

Ja, mange af dem kommer fra datamining. Jeg har noter på ham, men ikke nogen der er relavante i dette tilfælde.

Jeg endte med at shove, da jeg som jer ikke kunne finde meget mening i at han ville spille en monster på denne måde. Han kalder selvfølgelig med KK, suk.

26-05-2009 01:00 #8| 0

Well... det var monster eller draw/air. Og draws er der ikke mange af... Han spiller aldrig en ringere J sådan... Men op på hesten igen. Gode spillere mixer det op.. Du skal dog ikke lægge for meget i, at han er den mest vindende spiller i din database. 2000 hands kan man jo have alt imellem -15 og + 15 BI's, selv som dygtig spiller.

MVH Skod

26-05-2009 10:56 #9| 0

Hvis du vil til bunds vil jeg hellere calle turn og calle any river. Hans bluffs kan han få talt sig selv ind at shove selv uden det der ligner FE på nogle spændende rivers, og de enkelte draws der ligger har altså noget der ligner 10-15% så dem kan vi ikke være så bange for. Med det være sagt skal han være ret bandittet før jeg når så langt, jeg hader virkelig at folde TPTK, især når folk repper så smalle ranges. En god ven sagde til mig en gang at nogen gange skal man skide i alt det matematik og bare tro på han har det han siger han har, og det gør jeg nok oftest her. Der findes basicly ingen mennesker på det limit som kan tage den her linje på så tør en turn med rene monkey floats, og det er vidst kun spewerne der kommer ind med Jx eller dårligere, så jeg folder altså (med mindre jeg er på tilt!)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar