Villian er UBAH fisked - spiller over 60% af sine hænder men er også super passiv, post flop AF på 1,1 over 246 hænder.
Har note på ham at han spiller any 2 kort så længe de enten er suited eller connected. Han forstår inten af begrebet Position.
** Game ID 956740344 starting - 2008-03-29 21:13:48
** Clinton [Hold 'em] (0.50|1.00 No Limit - Cash Game) Real Money
- crazykazzz sitting in seat 1 with $37.35
- HERO sitting in seat 2 with $115.10
- Gymnisse sitting in seat 3 with $98.50
- Gkraft sitting in seat 4 with $217.76
- angyboy sitting in seat 5 with $67.02 [Dealer]
- VILLIAN sitting in seat 6 with $71.03
VILLIAN posted the small blind - $0.50
crazykazzz posted the big blind - $1.00
** Dealing card to HERO: A♣, K♥
HERO raised - $4.00
Gymnisse folded
Gkraft folded
angyboy folded
VILLIAN called - $4.00
crazykazzz called - $4.00
** Dealing the flop: 7♣, 7♦, K♦
VILLIAN bet - $3.00
crazykazzz called - $3.00
HERO raised - $20.00
VILLIAN called - $20.00
crazykazzz folded
** Dealing the turn: 6♦
VILLIAN checked
HERO checked
** Dealing the river: 5♣
VILLIAN bet - $24.00
HERO ??
Jeg var meget i tvivl fordi både en 7er og flush er absolut muligheder men det er en weak K også.
Er odds for gode til at smide?
NL100 TPTK vs mulig flush
Synes du spiller den fint.
Tjaaa vi slår kun en weaker konge nu - ender vel nok med at betale men for at se hvad han better ud i os på floppet med og så noterer det til næste gang.
Synes ellers ikke rigtig man er god så ofte der, enten har han flush eller 7eren heh.
@Sitout
Potcontrol
Jeg bryder mig ikke om at stikke ud på turn med en flush comlplet. Plus så sidder Villian med så lidt, at hvis jeg stikker ud så skal jeg også calle et rest.
Vil ikke pot commite mig lige der, men holde potten nede og se hvad som sker på river.
Synes også det lugter af et check raise move på turn og da du ikke bider better han ud på river. Han ville imo have reraised flop hvis han holdt 7'eren da jeg ikke tror han frygter KK pga lavt pf bet.
Eller er jeg galt på den?
Jeg synes det er helt perfekt spillet til river hvor jeg mucker - Jeg ser ham ikke blocke en svagere K eller lign - Jeg tror på du er crushed alt for ofte til at et call bliver profitabelt.
Jeg tjekker også turn for potcontrol.
Mod en passiv donk så bør vi mucke her.
Mickey
jeg tror man vil se en svag K her ofte nok til et call på river.
da du checker turn (hvilket jeg synes er fint nok) kan det sagtens være, at han tror, hans svage K er god.
Selvom hans overall AF er lav, kan hans river aggression sagtens være noget højere, hvilket er kendetegnende for en del villains, der godt kan lide et bluffbet på river.
Tak for svarene !
Jeg var i tvivl om jeg er blevet for weak i mit riverspil, derfor jeg postede den herinde.
I den ovenstående situation, så tænkte jeg længe og valge at folde selvom odds er nice.
1. Jeg slår en weak K og ren air
2. Han spiller så stor en % af sine hænder så jeg kan ikke udelukke flush eller en 7er.
3. Han var så donked at jeg vurdere der nok skulle komme en bedre situation med højere +EV mod ham senere i session.
Så alt i alt blev det til en fold for fra min side, men det er rart at se at andre også ville folde.
Ses Sugeren