Villain er regular og virker rimelig lettilgængelig. Vi har ikke clashet før denne hånd. Han spiller 25/19/3.19 og 3better 9% over 401 hænder
Seat 2: IamSmoked ( $99.00 USD )
Seat 5: huntezidane ( $645.50 USD )
Seat 6: HERO ( $100.00 USD )
Seat 1: hairyboobs ( $174.70 USD )
IamSmoked posts small blind [$0.50 USD].
huntezidane posts big blind [$1.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ K♠ T♣ ]
HERO raises [$3.00 USD]
hairyboobs folds
IamSmoked calls [$2.50 USD]
huntezidane folds
** Dealing Flop ** [ T♥, 4♥, 4♦ ] POT: 7$
IamSmoked checks
HERO bets [$5.50 USD]
IamSmoked calls [$5.50 USD]
** Dealing Turn ** [ 3♣ ] POT: 18$
IamSmoked checks
HERO bets [$11.00 USD]
IamSmoked raises [$28.00 USD]
HERO calls [$17.00 USD]
** Dealing River ** [ J♣ ] POT: 74$
IamSmoked bets All-In [$62.50 USD]
HERO calls [$62.50 USD]
Bemærk mit relativt lave turnbet - er det måske det som får ham til at gå i spasmer?
Er begrundelsen: "villainreppertyndt: CALL!" god nok her?
NL100: TPTK vs turn CR
Jeeez, en stenet linie på et stenet board. Jeg synes det er utrolig sjældent folk på NL100 bluffer eller semibluffer i sådan et spot. Jeg tror jeg mucker river, call turn er fint imo. Turn bet btw ikke lavt, men ganske fint.
Yes det er super standard. Selvfølgelig vil han have klonket sin KJ engang i mellem, men sådan er det sgu bare.
Hvordan opfatter villain dig? Har du været efter alle pots so far, for så kalder jeg river? Ellers folder jeg river da jeg ikke ser hvorfor villain skulle spasse ud her.
Både turn-betsize og kald er fint synes jeg da folk sjældent fortsætter med bluffs på river på relativt tørre boards
Kan villain lave et lavt pp om til et bluff her? For ellers har han IMO nok oftest mikset spillet op og flattet en stærk hånd OOP
For call: Det er en reg, han ved godt at din range sjældent rammer T443
For fold: Baluga Theorem.
@Mazter
Bah, efter sessionen kan jeg aldrig huske, hvordan jeg selv har spillet, så jeg ved ikke, hvordan villain opfatter mig, men højst sandsynligt LAGgy 29/26.
@Alle
Tak for svarene. Der er vel nærmest kun 2 kombinationer, som giver nogenlunde mening: TT og 44 + måske han dukker op med A4s en gang i mellem. Det ville undre mig meget, hvis han havde JJ+ i spottet.
På trods af at jeg har dårlig erfaring med at lave sådanne calls, så viste villain denne gang K♥9♥ op
Normalt ved vi godt hvad turnraise betyder, men netop denne villain tager generelt nogle funky linjer, så netop ham giver jeg ikke meget kredit for at raise turn :)
That being said, kan han selvfølgelig også dukke op med nødderne
Nej, jeg vinder sgu aldrig :D
Har spillet ham en del på NL30/50. Han plejer ellers at nitte den vildt meget af, men ser ud til han har løsnet op.