Jeg synes selv det her er et temmelig obligatorisk bluff spot men det skader jo ikke at smide hånden op alligevel :)
Villain spiller 20/12/1.8 over 105 hænder. Han har intet væsen gjort af sig overhovedet, og jeg har faktisk ikke set ham i nogle spots.
Hero har spillet 24/21 så vidt jeg lige husker.
Comments? Kommentér også gerne på river sizing. Jeg synes selv at en sizing her omkring er den, der repper flest valuecombis uden at blive for polariseret.
***** Hand History for Game 10831499223 *****
$100 USD NL Texas Hold'em - Monday, August 29, 08:12:42 EDT 2011
Table Table 201690 (No DP) (Real Money)
Seat 3 is the button
Total number of players : 6/6
Seat 2: Hero ( $100 USD )
Seat 3: MsLuck ( $108.98 USD )
Seat 5: Negativ ( $103 USD )
Seat 4: Porker2 ( $52.06 USD )
Seat 6: WantPartyPro ( $101 USD )
Seat 1: Villain ( $137.53 USD )
Porker2 posts small blind [$0.50 USD].
Negativ posts big blind [$1 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ 6♠ 7♠ ]
WantPartyPro raises [$3 USD]
Villain calls [$3 USD]
Hero calls [$3 USD]
MsLuck folds
Porker2 folds
Negativ folds
** Dealing Flop ** [ 3♦, T♠, J♠ ] Pot: 9.98
WantPartyPro checks
Villain checks
Hero bets [$7.10 USD]
WantPartyPro folds
Villain calls [$7.10 USD]
** Dealing Turn ** [ A♦ ] Pot: 23.47
Villain checks
Hero bets [$17 USD]
Villain calls [$17 USD]
** Dealing River ** [ 9♦ ] Pot: 55.77
Villain checks
Hero bets [$36 USD]
NL100: Tripple barrel bluff?
Takker!
Jeg giver op -- formentlig allerede på turn, da vi ikke mener vi kan bluffe særlig tit på river.
Hvad er det for en hånd som villain check/caller flop og turn med, som I vil have ham til at folde på river? Jeg kan ikke komme i tanken om nogen.
Villains preflop-range for flat versus UTG er nok noget a la: any pair, AJs+, AQo+, suited broadways. De eneste af disse som folder river er nok QQ/KK (som ikke er specielt sandsynlige) og QJ♣♣/♥♥
Jørn
Thyssen er spot on, havde faktisk ikke bemærket villain var så stram og at det var UTG han flattede.
Hvilke stærke hænder mener i han har her, når han ikke better flop, efter IR checker?
Jeg tror langt oftere han har QJ, QT, KT end han har AJ og KQ fx.
Hvis vi bliver kaldt er den mest likely hånd klart AT imo.
Hvis vi kigger lidt på en range, der nok ikke er urealistisk for Villain at tro vi har, og siger han har AQ:
Board: 3d Js Ts Ad 9d
Dead:
equity win tie pots won pots tied
Hand 0: 82.396% 82.40% 00.00% 337 0.00 { 33, AJs, As9s, As3s, KQs, KdJd, QdJd, JTs, 98s, 9s7s, 8s7s, 8s6s, 7s6s, AJo, KQo }
Hand 1: 17.604% 17.60% 00.00% 72 0.00 { AQs, AQo }
Så har jeg muligvis nogle flere A♠x♠ combis.
AT har 23% equity mod den range. Det er muligt jeg har glemt nogle combis, jeg lavede det bare lige hurtigt.
KT og QT caller sådan en sick nit nok ikke turn med, og han spiller nok også kun KJs og QJs, hvilket så er 6 combos.
Tror oftest vi vil se AQ, AJ, ATs, A♠X♠,AK,KQ (better nok ofte, men kan nok ikke discountes helt mod ham her)
+ KJs og QJs nok ikke folder hver gang på river, og det er i forvejen ikke særlig mange combos. Så alt i alt får vi ikke sick meget til at folde.
Godt der kom lidt diskussion igang, og fint at jeg lagde hånden ud så, da jeg nok tænker over spilleren lidt anderledes, da jeg ikke nødvendigvis ser ham som nit men nok nærmere semi callish.
Mine tanker var at han "altid" better Jx, KQ etc på flop, og i langt højere grad var vægtet mod KT, QT etc.
Tror også du skal fjerne KQo og AJo i din range, pga pre, hvilket øger villains equity med AQ meget.
"Mine tanker var at han "altid" better Jx, KQ etc på flop, og i langt højere grad var vægtet mod KT, QT etc."
Problemet her er, at villain nok ikke kommer til river med nogle Tx
n1co18 skrev:
Tror også du skal fjerne KQo og AJo i din range, pga pre, hvilket øger villains equity med AQ meget.
"Mine tanker var at han "altid" better Jx, KQ etc på flop, og i langt højere grad var vægtet mod KT, QT etc."
Problemet her er, at villain nok ikke kommer til river med nogle Tx
Reelt set skal de nok fjernes ja, men det tvivler jeg på, at Villain tror. Jep, du har måske ret i, at han ikke kommer til river med så mange Tx.
Men tak for svarene, det var godt at jeg kom til at tænke lidt ekstra over hånden.