Fetlamm: Ukendt over 34 hænder. Jeg tror det er første gang han limper. Ingen postflop-reads.
Pinzke 35/12/1.7 over 430 hænder. Altså en dårlig spiller. Mjorge er også ringe. Dem har jeg spillet lidt 3vejs med, men nu er Fetlamm altså også kommet til.
- Mjorge sitting in seat 1 with $77.72 [Dealer]
- pinzke sitting in seat 2 with $281.86
- Mazter81 sitting in seat 3 with $144.48
- Fetlamm sitting in seat 5 with $109.61
- gkongs327 sitting in seat 6 with $100.38
pinzke posted the small blind - $0.50
Mazter81 posted the big blind - $1.00
** Dealing card to Mazter81: A ♥, 9 ♣
Fetlamm called - $1.00
Mjorge folded
pinzke called - $1.00
Mazter81 checked
** Dealing the flop: A ♣, 6 ♥, A ♦ (PS = 3)
pinzke checked
Mazter81 checked
Fetlamm checked
** Dealing the turn: J ♥
pinzke checked
Mazter81 bet - $3.00
Fetlamm raised - $9.00
pinzke folded
Mazter81 called - $9.00
** Dealing the river: 9 ♦ (PS = 21)
Mazter81 bet - $11.00
Fetlamm raised - $40.00
Mazter81 called - $40.00
Hvad mener i? Jeg undlader bevidst ikke at bette floppet da det er tørt og det kan være svært at få value af hænder. Derudover så må Ax være en ret stor del af den range som Fetlamm limper ind med og giver value med postflop.
Hvad mener i om riverspil? Er det bedre at checkraise jf. villains raise på turn, eller checker han for stor en del af hans range bag? Og skal jeg egentlig ikke 3bette river AI?
NL100: trips -> rivered FH i unrais
Bet flop, eller som du gør betal turn, du skal ihvertfald ikke check flop for så og c/r turn.
river der 3 better jeg ai og siger tillykke hvis manden har AJ.
/morten
Pot flop, pot turn, pot river.
Som spillet er det fint bare at kalde turn. Jeg går nok efter c/r på river, men som spillet: skub river!
Du er milevidt foran den range han spiller sådan her, og selv hvis han kun kalder med FH til dit shove (ex folder AQ, AK), så er der 3 combies der slår dig, og 6 du slår!
--------
Hvordan jeg ville spille den:
Pot flop! (build-a-pot/dont let anybody turn a FH)
3/4 potsize på turn!
Idet Villian rr - så flatcall
Intentionen er at c/c river, hvis den "blanker"
Idet vi hitter, C/R vi AI
-------
Som spillet på flop og turn
Easy 3-bet AI på river.
Ser kun Villian ha' nuts yderst sjældent (fisk eller ej, de fleste raiser AJ PF)
66 og A6 er langt mere sandsynligt - og dem slipper han nok ikke (en fisk slipper ikke any-A)
Bet flop, bet turn, bet river.
Turn som spillet: wp
River som spillet: wtf???? Du taber kun til AJ, ind med lortet.
Better i virkelig flop her? Jeg tænkte umiddelbart at jeg ville vente til turn, da der er rigtigt få hænder som kan kalde flere streets her, og så kunne jeg lige så godt give et frikort.
Det kan selvfølgelig blive en underlig linje jeg tager hvis der så er en som better floppet, men så kan man vel kalde og leade turn eller noget
Turn er vi vidst rimeligt enige om.
River er selvfølgelig superringe at jeg ikke sender resten ind.
Ja, A♠J♣, A♠J♦, A♠J♠ = 3 kombinationer.
Jeg synes, det er fint at checke på floppet af de grunde du nævner; floppet er tørt, og du får næppe value fra dårligere hænder. Mod gode, observerende modstandere er det dog nok bedst at byde ud for at beskytte sine bluffs og reppe dårligt.
På river foretrækker jeg nok at check/raise stacken til midten, da vi må formode, han 95% af tiden (v)better, når vi checker til ham.
Som spillet ville jeg nok finde et shove frem på river. Du er kun bagud til, og resten af hans valuerange mere eller mindre snapper han formodentlig med.
Men det er jo så godt nok rigtigt sjældent den situation opstår de hverken de eller jeg ofte limper ind
Ahh okay havde ikke set du limpede preflop, meeh så better jeg nok ikke floppet, men det er os utroligt sjældent jeg lipmer ind pre, som hovedregl følger jeg ALTID min linie hele vejen gennem.
/Morten
@Mazter81:
Godt ord igen. :-)
@xschultz92:
Hero checker såmænd bare sin option i BB.