Hej Alle
Villian er lige kommet til bordet og jeg har ingen stats på ham, heller ikke fra gamle sessioner
han har kun set mig folde 3 hænder og jeg har set ham stjæle en enkel gang og foldet 2
Seat 1: iMdirty ($159.45 in chips)
Seat 3: wardog17 ($112.75 in chips)
Seat 5: sova1971 ($48.50 in chips)
Seat 6: IFoldForSomeFood ($124.50 in chips)
Seat 8: Hero ($106.40 in chips)
Seat 10: Buenos18 ($136.85 in chips) DEALER
iMdirty: Post SB $0.50
wardog17: Post BB $1.00
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [♥10 ♥K]
sova1971: Fold
IFoldForSomeFood: Fold
Hero: Raise (NF) $3.50
Buenos18: Call $3.50
iMdirty: Fold
wardog17: Fold
*** FLOP *** [♠10 ♣10 ♥6]
Hero: Bet $6.00
Buenos18: Raise (NF) $16.00
Hvad er vores linje her efter....
Jeg tror jeg for trækker et "lille" raise til omkring 40-45 stykker, da han måske tror han har lidt FE til at skubbe nogle par samt draws indover?
men jeg er i tvivl, hvad siger PN?
NL100 - Trips, standard spot?
Easy 3 bet på flop, som du siger 40-42 stykker
Jeg gider ikke tage kort af, da mange turns vil være action killers
=
Hero check, villian check
Jeg foretrækker ikke at 3-bette floppet. Call hans raise og lad ham hænge sig selv på turn. Ved et 3-bet på floppet folder han alle hans dårlige hænder. Det kan godt tænkes han fortsætter med sin 77-99 på turn, eller skyder endnu en gang hvis han er ude i et rent bluff. Du kommer alligevel ind mod alle Tx-hænder og den usandsynlige 66, så du kan lige så godt give ham chancen for at bluffe med sine dårlige hænder.
Jeg caller bare. Bordet er ultratørt og du får sjældent action af en dårligere hånd, hvis du kommer over toppen.
Hvad ville i gøre til raiset hvis i sad med
77-88-99-jj-qq-kk-aa ?
@Signic
Hvad synes du der gør det til et easy 3 bet? Hvilke faktorer spiller ind og hvilke hænder mener du villain raiser på floppet, og hvad gør han med dem?
Joonas@
Ups. Jeg har slet ikke set hånden. Jeg så den som 10♣ 10♦ 6♣.
Med denne type hånd mixer jeg. Nogle villians, som dynamikken er til det, 3 better jeg, fordi jeg ved, de vil stacke af med de fleste par, mens nogle ved jeg vil være mere forsigtige, så går den sikkert sådan
Call flop
turn c/r eller c/c
også må jeg leade ud på riveren.