Villain spiller 34/24/1,6 over 324 hænder. Han cbetter 56%. WTSD er 29% og W$SD er 56%.
Ved ikke lige hvad jeg selv spillede i sessionen, men spiller generelt noget 25/20.
Hvad er jeres fortrukne linje på turn og hvorfor?
Seat 10 is the button
Seat 1: Hero ( $156.75 USD )
Seat 2: prong77 ( $143.00 USD )
Seat 8: 4av5toasters ( $80.65 USD )
Seat 9: jjaddi ( $98.30 USD )
Seat 10: emarlo ( $101.50 USD )
Hero posts small blind [$0.50 USD].
prong77 posts big blind [$1.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ K♦ J♣ ]
4av5toasters folds
jjaddi raises [$3.50 USD]
emarlo folds
Hero calls [$3.00 USD]
prong77 folds
** Dealing Flop ** [ A♣, K♣, K♥ ] pot: 8$
Hero checks
jjaddi bets [$6.00 USD]
Hero raises [$21.00 USD]
jjaddi calls [$15.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 2♣ ] pot: 50$
Hero?
NL100: Trips, turn spot
Bump
Vil du tage potten ned med det samme? Eller er vi ude i at få mest ud af Villain? Flushen er jeg ikke selv bange for, da vi jo højst sandsynligt er oppe mod AT-AJ-Ax..
Selv ville jeg tage potten ned med et 2/3 pot bet. Dog er der flere valgmuligheder.
Men jeg er også interesseret i at høre andres meninger.. (:
Bet/kalder 20 ud på turn for at få ham til at peale med Ax samt X♣.
Det er ikke særlig tit han har flush her, men hvis han har må vi suge, da vi aldrig må folde efter et turn udstik !
Std. b/c.
Jeg tror villain ville blive mistænksom hvis vi ville forsøge at c/c (for at få value af hans Ax'er) og så ville han nok bare checke behind, for den SD-value, han nu engang har.
c/r bliver også hurtigt ret klamt imo, da han igen kan checke bagved, men også b/3b vores c/r, så vi ikke rigtigt har kontrol over potten + han så samtidig nok har ♣-flushen.
Kan ikke helt se hvad det er du er i tvivl om? evt skriv dine egne tanker om hånden :)
Men ud fra de informationer du har givet, kan det selvfølgelig ikke været andet end at b/c, selv hvis han flush, har vi 38% equity (dog ikke vs Q high flush, men alle andre) Vi skal have value af Ax, dårligere Kx. Så den mest optimale betsizing må være forholdsvis lavt, like 18ish, da der er større sandsynlighed for at villain betaler den sizing med Ax og evt ♣ kicker hænder pga. han ikke virker særlig god
Altså mine egne tanker går på om han caller med noget vi slår. Ser hans range primært værende Ax, flushes, KQ, KJ, AK, AA. Ved ikke hvor mange dårligere K han har i sin range.
Vi får jo nok kun 1 bet mere ud af ham, så hvorfor ikke skyde river i stedet, når han checker alle sine A bag. Vi er jo sådan set kun bange for endnu et A.
@Super
Villain raiser 24% af alle hænder over 320 hænder. Så tror han har KT, K9, K8s, K7s i sin range, så er der alligevel en del flere Kx hænder vi slår end som slår os, og tror der er større sandsynlighed for at få et call på turn, hvis han har Ax med club kicker. På river kan du så shove, og han crying caller ind i mellem med sin Ax hænder fordi han muligvis ikke er så skarp, og tror han får odds pga. han skal call meget lidt ind en stor pot.