Tog en ubehagelig tur på NL200, så prøver lige at tæve nogle NL100 hænder igennem for at genfinde topformen (hvad det så end er)
Villain spiller 20/17, og virker til at være ret så passiv. Flop agg 4, turn 1 og river 0. Generelt lidt scared af sig, og på ingen måder kreativ. Jeg har aldrig set ham leade før. Er river et easy shove? (og ellers andre kommentarer til betsizes)
***** Betfair Poker Hand History for Game 417873227 *****
NL $0.50/$1 Texas Hold'em - Tuesday, September 23, 23:06:24 GMT 2008
Table Fluorine 141 6-max (Real Money)
Seat 4 is the button
Total number of active players : 6
Seat 1: spoons23 ( $107.60 )
Seat 2: nikser11 ( $98.50 )
Seat 3: HERO ( $227.76 )
Seat 4: gggggg ( $13.57 )
Seat 5: vespat5 ( $29.06 )
Seat 6: amseul ( $119.91 )
vespat5 posts small blind [$0.50]
amseul posts big blind [$1]
** Dealing down cards **
Dealt to HERO [ T♠ 9♣ ]
spoons23 folds
nikser11 folds
HERO raises to [$3.50]
gggggg folds
vespat5 folds
amseul calls [$2.50]
** Dealing Flop ** [ T♥ T♦ Q♥ ]
amseul bets [$5.62]
HERO raises to [$18]
amseul calls [$12.38]
** Dealing Turn ** [ 4♦ ]
amseul checks
HERO bets [$28]
amseul calls [$28]
** Dealing River ** [ 6♥ ]
amseul checks
HERO?
NL100: trips VB river?
Jeg shover her.
En der spiller aggro på de tidligere streets skal nok svare med Tx og lign på de de streets. Og nægter at tro sådan en mand betaler ned med et farvetræk her.
jeg checker instant..
hvis jeg har A♥3♥ på det bord og sider først better jeg. Bliver jeg raiset caller jeg alt efter hvem min modstander er.
hvad range har din modstander betyder alt her. Du kan godt lave en lille bet på river, men for mig at se er der 2 ting som skal holdes på mod hinanden. Du vinder mod KQ AQ KJ T7 T8 T9 AA KK (måske villians range her ? )
Hvis du laver et v-bet på 50$ og din modstander clicker dig. Hvad vil du gøre ? Så bliver du nød til at overveje om han har ramt flush eller om du har ramt bedre end ham. Jeg ckecker for ikke at komme i sådan en situation. Potten har en fin størelse og er du slået er det vel ok
Check river bag, og find et nyt bord...Du sidder og spiller med 3 nits og og 2 mega shortstackers...Folk betaler ikke af her med noget, du slår, medmindre de har T7/T8, hvilket er ret usandsynligt...
Macstarr
Jeg caller gerne et bet med T♣8♣ preflop hvis jeg tror min modstander har en stort hånd, eller bare for at vise lidt action hvis jeg har været tight.. Desuden en god hånd til at vinde over monster hænder med..
nu kan det så ikke være T9 i klør med folk spiller nu en bred handrange på 0.5/1 imo
Jeg ville checke bag. Jeg har svært ved at se hvad der betaler vores VB og et klik ville, som RekiB siger, være direkte ulækkert.
Jeg checker og notere mig hvad han spillede floppet sådan der med.
@Alle
Er dette et godt spot at 3rd barrele med luft mod sådan en spiller?
Relativt ezz b/f. Villains range er en masse Qs og FD. Siden han checkker river, er hans range nok skewed mod Qs. Desuden er folk off når de siger river blir tough, hvis han check-raiser. Så er det obv et ezz muck.
Altså har folk set effektive stacks er 120xbb og på river er potten på $99.5 og der er effektive stacks $70.41?
Jeg shover stadig river.
hilberado er spot on, tror jeg siger 55 og folder til de sidste 15! :D
Jeg er sådan lidt delt når jeg læser den igen, jeg tror umiddelbart det er limit afhængigt hvad jeg gør her. På 1/2 tror jeg ærligt talt det bliver for tyndt at skubbe her for value, der findes næsten intet han kan betale med, specielt ikke når han er så uopfindsom som han er. Lidt højere oppe hvor folk respekterer raises og sådan noget, er der langt større sandsynlighed for en tricky spillet JJ kan blive stædig, og stort set alle damer kan betale med den rigtige dynamik.